روایت سناتور اسبق آمریکایی از سال‌ها پنهان‌کاری واشنگتن درباره بشقاب پرنده‌ها

یکی از سناتور‌های اسبق آمریکا می‌گوید که دولت فدرال این کشور سال‌ها درباره شواهد مربوط به بشقاب پرنده‌ها پنهان‌کاری کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «هری رید»، رهبر پیشین اکثریت سنای آمریکا طی مستندی گفته که دولت فدرال این کشور سال‌ها درباره شواهد مربوط به پرنده های ناشناس پنهان‌کاری کرده است.

این مقام ارشد پیشین آمریکا در مستند جدید «پدیده» (The Phenomenon) می‌گوید که دولت آمریکا شواهدی اساسی درباره اشیای ناشناس پرنده (بشقاب پرنده‌ها) در اختیار دارد، اما به مدت چندین سال این شواهد را مخفی کرده است.

این سیاستمدار ۸۰ ساله آمریکایی در مستند جدید به این نکته اشاره می‌کند که شواهد بسیاری در این زمینه وجود دارد که بسیاری از آن‌ها آشکار نشده‌اند و دولت فدرال آمریکا تمامی تلاش خود را به کار بسته تا این شواهد آشکار نشوند.

این مستند جدید به موضوع مشاهده بشقاب پرنده‌ها در آمریکا و دیگر نقاط جهان می‌پردازد و در بخشی از آن به دیده شدن یک بشقاب پرنده بر فراز یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا اشاره می‌کند؛ این موضوع مربوط به سال ۱۹۶۷ است و در پی رؤیت بشقاب پرنده، ۱۰ موشک در این پایگاه هوایی از کار افتاده‌اند.

سال گذشته «دونالد ترامپ» در مصاحبه با خبرنگار‌ ای بی سی نیوز درباره افزایش گزارش‌های خلبانان نیروی هوایی آمریکا در خصوص مشاهده یوفو‌ها و بشقاب پرنده‌هایی که با سرعت فرا صوت حرکت می‌کنند، توضیح داد و گفت: خلبانان درباره آن [مشاهده اشیاء ناشناس پرنده]گفته‌اند. من در یک جلسه بسیار کوتاه [گزارش]آن‌ها را دیده‌ام، خوانده‌ام و شنیده‌ام. مردم می‌گویند یوفو‌ها را می‌بینند، باید به آن‌ها اعتقاد داشته باشم؟ نه کاملا.
همچنین مقامات یگان تفنگداران دریایی آمریکا اعلام کردند که دستورالعمل‌ها در مورد گزارش خلبانان از مشاهده اشیاء ناشناس پرنده را تغییر خواهند داد.

مرداد ماه سال جاری نیز پنتاگون مجوز پخش سه ویدئوی مربوط به بشقاب پرنده‌ها را صادر کرد؛ یکی از این ویدئو‌ها در سال ۲۰۰۴ و دو مورد از آن‌ها نیز در سال ۲۰۱۵ ضبط شده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
مشكل اصلي آمريكا نيست مشكل اصلي بشقاب پرنده هان كه نسل بشر رو منقرض ميكنن
آخرین اخبار