همکاری لابی صهیونیستی «FDD» و دولت آمریکا در جنگ رسانه‌ای-اقتصادی علیه کشورمان فاش شد

بر اساس مستندات جدید یک پایگاه خبری، لابی صهیونیستی «بنیاد دفاع از دموکراسی» یکی از اساسی‌ترین نقش‌ها در جنگ رسانه‌ای-اقتصادی کاخ سفید علیه کشورمان ایفا می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که پایگاه «Responsible Statecraft» اخیرا آن را منتشر نقش پررنگ لابی «اف‌دی‌دی» در اعمال تحریم‌های وزارت خارجه آمریکا علیه ایران فاش شده است.

بر اساس این اطلاعات این لابی صهیونیستی نقش ویژه ای در پروژه ضدایرانی موسوم به «پروژه مبارزه با تحریف اطلاعات ایران» داشته، این برنامه که به دنبال دیکته کردن سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران به کاربران فضای مجازی بوده تحت فشار افکار عمومی، متوقف می‌شود.

هرچند وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که بودجه این پروژه تامین نمی‌شود، رسانه های آمریکایی فاش کردند که واشنگتن به صورت مخفیانه به همکاری خود با این پروژه را ادامه داده است. اسناد منتشر شده فاش می‌کند که لابی FDD به طور موثر با مقام‌های وزارت خارجه آمریکا در ارتباط بوده‌اند. 

گفتنی است، اعضای فعال اندیشکده «بنیاد دفاع از دموکراسی» نقش موثری در سیاست‌های دونالد ترامپ در خصوص ایران دارند. این نهاد در عمل به عنوان مشاوران غیر رسمی رئیس جمهور آمریکا در حوزه خارجی بشمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار