ارتقای سطح معنوی و علمی دانش‌آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان گفت: به منظور ارتقای سطح معنوی و علمی دانش‌آموزان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمد عرب مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان گفت: دیدار صمیمانه مسئولان جدید شهرستان‌های اتحادیه دانش آموزان استان با حضور کوروش مودت مدیرکل اداره آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

او با اشاره به همکاری این اتحادیه با آموزش و پرورش بیان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همواره با هدف ارتقای سطح معنوی و علمی دانش‌آموزان، به کمک آموزش و پرورش شتافته و تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه‌های دانش آموزی نیز با ادارات آموزش و پرورش و منعقد شده است.

کوروش مودت مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خوزستان در این جلسه با تاکید بر نقش بی‌بدیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در تربیت نسلی باسواد و کارآمد اظهار کرد: مسئله اصلی آموزش و پرورش ارتقای سطح فرهنگی و علمی و نیز پرورش نیروی مفید برای جامعه است.

او با بیان اینکه برای وضعیت فرهنگی در مدارس باید فکر تازه‌ای شود، افزود: انجمن‌های اسلامی مدارس می‌توانند پیشگام آموزش مبانی و مهارت‌های فرهنگی در میان دانش‌آموزان باشند و قول می‌دهیم که امکانات لازم را برا انجمن‌های مدارس فراهم کنیم و بخش‌نامه‌هایی تنظیم می‌کنیم تا دستگاه‌های اداری و مدارس مختلف امکانات لازم جهت فعالیت‌های بهتر انجمن‌های اسلامی را فراهم کنند.

مودت در ادامه، افزایش سطح علمی و درسی دانش‌آموزان را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: تمایل داریم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ما را در این زمینه یاری رساند، ضمن اینکه نرم‌افزار شاد جهش بزرگی در سیستم آموزش مجازی کشور بود و هم‌اکنون نیز در استان خوزستان درحال تکمیل است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.