نقش فعال بانوان در توسعه‌ی بومگردی خوزستان

استاندار خوزستان نقش فعال بانوان در تامین معیشت خانوار‌های روستایی و توسعه‌ی بومگردی را دلگرم کننده و نوید دهنده رشد فزاینده‌ی استان توصیف کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از روستای طویبه در شهرستان حمیدیه گفت: حضور بانوان در این روستا و نقش مهم آن‌ها در معیشت خانوار، دلگرم کننده و نوید توسعه‌ی بومگردی و رشد فزاینده خوزستان است.

او که برای کلنگ زنی اولین خانه بومگردی روستای طویبه در این محل حضور یافت، افزود: با کوشش مردم و مسئولین این روستا در حال تبدیل شدن به یک منطقه گردشگری است؛ زیرا پیشتر ۱۵ نفر برای ساخت خانه‌های بومگردی در این ناحیه درخواست داده بودند، که یکی از آن‌ها افتتاح و احداث سایر خانه‌ها نیز در آینده صورت می‌گیرد.

شریعتی بیان داشت: نزدیکی روستای طویبه به کلانشهر اهواز و طبیعت زیبای آن باعث شده سرمایه گذاری‌های خوبی در آن انجام شود؛ تسهیلات کم بهره به مبلغ ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان و سایر ارقام در اختیار اهالی این ناحیه برای رشد بومگردی قرار می‌گیرد و لازم است که همه ادرات و دستگاه‌ها برای توسعه‌ی این محل سرمایه گذاری کرده تا شاهد یک روستای بدون بیکار باشیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.