مدیر عامل شرکت پست مطرح کرد؛

مورد توجه قرار گرفتن رویداد‌های پست ایران توسط اتحادیه جهانی پست/ بازگشایی درب جنوبی موزه پست بعد از ۳۷ سال

سبحانی فر درباره جزئیات برگزاری جشنواره‌ای که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد و مورد توجه اتحادیه جهانی پست قرار گرفت، توضیحاتی ارائه داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت و اقداماتی که باعث شد رویداد‌های پست ایران مورد توجه اتحادیه جهانی پست قرار گیرد اظهار کرد: ما به مناسبت روز جهانی پست که ۱۷ مهر ماه بود، به لحاظ فرهنگ سازی، ترویج ظرفیت‌های پست و نشان دادن نقش پست در جامعه به خصوص در شرایط کرونا، جشنواره‌ای را در سه محور برگزار کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به محور اول جشنواره افزود: درب جنوبی موزه پست را ما بعد از ۳۷ سال بازگشایی کردیم و مردم می‌توانند از این موزه بازدید کنند.

وی گفت: در محیط موزه جشنواره‌ای را با رونمایی از نمایشگاه تمبر برگزار کردیم و تمبر تاریخ پست را نشان می‌دهد. در این نمایشگاه تمبر‌های موجود را به نمایش گذاشتیم که این موضوع محور دوم جشنواره بود.

سبحانی فر با اشاره به محور سوم جشنواره بیان کرد: اسناد تاریخی مرتبط با پست مانند: صندوق‌های پست، پاکت‌ها و... که در دوره‌های مختلف استفاده می‌شده را به نمایش گذاشتیم.

مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه نمایشگاه کاریکاتور را در این جشنواره داشتیم که نقش پست را نشان می‌دهد، ادامه داد: این نمایشگاه نشان می‌دهد که پست چقدر می‌تواند در سلامت و خدمات رسانی جامعه نقش داشته باشد.

وی افزود: امروزه پستچی‌های ما تلاش‌های زیادی می‌کنند و با توجه به شرایط بیماری کرونا همکاران پستچی دوران بسیار سختی را تحمل می‌کنند و لازم بود که این نقش را به شکلی، به مردم برسانیم.

سبحانی فر بیان کرد: این نمایشگاه را اتحادیه جهانی پست توییت و بازنشر به سطح جامعه جهانی کرد که نقش پست چقدر میتواند در تامین سلامت جامعه موثر باشد.


بیشتر بخوانید؛


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار