نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

خطر امروز امت اسلام، خیانت خواص است/ مرغ کیلویی ۲۰ هزار تومان بخاطر تحریم نیست

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: آن چیزی که امروز برای ما تجربه تاریخی است، این است که خواص ممکن است خیانت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در «خطبه مجازی» جمعه ۲۵ مهرماه در حرم امام رضا (ع) گفت: مردم رفتند سینه‌شان را مقابل گلوله داغ گرفتند، یک نظام ولایی تشکیل دادند، می‌بینیم یک عده جریان‌های فرصت‌ طلب، در شرایط تداوم قدرت‌مداری خودشان در مدیریت کشور، هر ضعفی که دارند را با یک تحریفی در تاریخ اسلام تطبیق می‌کنند.

او افزود: قشر آسیب‌پذیر، باید مرغ کیلویی ۲۰ هزار تومان بخرد، چون قدرت مدیریت توزیع نهاده دامی ندارید، بعد بگویید این مشکلات برای تحریم اقتصادی است و برویم با دشمن بسازیم و برای این که یک شاهد دینی برای خود پیدا کنید، بگویید «امام حسن (ع) وقتی یک عده از اصحابش گفتند جنگ با معاویه را ادامه بده، گفت شما اقلیتید، اکثریت می‌گویند صلح!»، کجای جریان زندگی امام حسن (ع) چنین چیزی نوشته شده؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: خواص از معاویه پول گرفتند و امام حسن (ع) را مجبور به متارکه جنگ کردند، پای مردم وسط نبود.
 
آیت الله علم الهدی بیان کرد: آنی که امروز برای ما جریان تجربه تاریخی است، این است که خواص ممکن است خیانت کنند.
 
او تصریح کرد: سرنوشت دین، اجرا و جریان اجتماعی دین به دست امت است و ممکن است امت دچار انحراف شوند و اولین نقطه انحراف، روز رحلت پیامبر اتفاق افتاد و رهبری از خط امامت که خط تداوم وحی بود، منحرف شد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
کجا مرغ میدن کیلو20 ماکه گرفتیم 25