هوشمند سازی بیش از یکهزار کلاس در مدارس اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: ۱۵۰ مدرسه و تعداد یکهزار و ۵۴ کلاس درس در مدارس این ناحیه مجهز به شبکه هوشمند هستند.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه آموزش رسمی کشور در شرایط خاص کرونا به شکل مجازی صورت می‌گیرد،گفت: از اقدامات مهم آموزش و پرورش تولید محتوای آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی با کمک معلمان و مربیان است که در این زمینه ناحیه ۴ اهواز با تولید بیش از ۵۰۰ محتوای آموزشی جهت استفاده دبیران و آموزگاران در بستر شاد بارگذاری شده است.

او با تاکید بر تربیت نیروی انسانی متعهد و آشنا به فناوری، افزود: ۱۵۰ مدرسه و تعداد یکهزار و ۵۴ کلاس درس در مدارس این ناحیه مجهز به شبکه هوشمند هستند و آموزش و پرورش در کنار تعلیم و تربیت باید به تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد به وظیفه و پرداختن به بحث فناوری نوین توجه ویژه‌ای داشته باشد و با شرایط و امکانات موجود نقش سازنده‌ای را ایفا کند.

معتوکی با بیان اینکه ۹۰ درصد دانش آموزان از شبکه شاد استفاده می‌کنند، هدف از راه اندازی این شبکه را فضای یکپارچه و نظامند خواند و تصریح کرد: بستر شاد به عنوان ابزار مطمئن و برنامه ریزی شده و متمرکز در سراسر کشور به جهت رشد همه جانبه دانش آموزان طراحی و در اختیار قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: حضور فیزیکی اولیا با شرایط و وضعیت کنونی به صورت مستمر میسر نسیت و با توجه به اهمیت ارتباط خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش آموزان، در مدارس این ناحیه اتاق گفت و گو اولیا مربیان راه اندازی شده تا به شکل مجازی مشارکت فکری و همکاری دو جانبه خانه و مدرسه به شکل کیفی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.