کرونا جان ۱۰۰ تن از شهروندان شاهین‌شهر و میمه را گرفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تاکنون یکصد تن از اهالی این شهرستان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

علی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یکصد خانواده داغدار عزیزان خود شده‌اند. عزیزیانی که اگر کرونا نبود سالیان سال در بین خانواده و عزیزانشان زندگی می‌کردند.


او افزود: هر روز رکوردی تازه از آمار فوت در کشور می‌شنویم. تعداد مرگ روزانه به سیصد تن در روز نزدیک شده است. آیا کافی نیست که به خود بیاییم و وقت آن نرسیده است که همه با هم برای نابودی این ویروس منحوس تلاش کنیم؟


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تا چه زمانی باید جان عزیزانمان در چنگال این ویروس اسیر باشد؟ بیش از نیم میلیون نفر از هم وطنانمان تاکنون به این ویروس مبتلا شده‌اند، آیا کافی نیست؟ حدود ۳۰ هزار تن از عزیزان هم‌وطن خود را از دست داده‌ایم، آیا کافی نیست تا به خود بیاییم و برای نجات خود و خانواده‌مان و جامعه از این ویروس مرگبار هم‌قسم و هم‌پیمان شویم.


او در خصوص ابتلای خود به بیماری کرونا گفت: بنده اکنون ١٠ روز است که با علائم این ویروس یعنی تب و سردرد بسیار شدید، ضعف مفرط، بدن درد و بالاخره کم آوردن نفس حتی برای نماز خواندن زندگی می‌کنم و خوب می‌فهمم مبتلا شدن به کرونا چیست و چه زجری می‌کشند آنان که در بیمارستان های مملو از بیمار بستری‌اند.


پارسا خطاب به مردم برای نابودی بیماری منحوس کرونا گفت: همشهری عزیز و هموطن گرامی برای نابودی این بیماری منحوس یک راه بیشتر نیست و آن هم قطع کردن زنجیره انتقال ویروس است. باید همگی عهد و پیمان ببندیم تا با ماندن در خانه و حضور نیافتن در تجمعات و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم. اگر یک ماه همگی به سر این عهد و پیمان باقی بمانیم دیگر هیچ اثر و آثاری از این ویروس باقی نخواهد ماند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.