اعتراض الوفاق بحرین به سرکوب مخالفان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

جمعیت الوفاق بحرین با اعتراض به سرکوب شدن مخالفان عادی‌سازی روابط منامه و تل آویو، از سازمان ملل خواست زمینه آزادی بیان در این کشور را فراهم کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جمعیت «الوفاق» بحرین امروز (یک‌شنبه) از سازمان ملل خواست زمینه ابراز عقیده مردم این کشور درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را فراهم کند.

الوفاق در بیانیه‌ای از سازمان ملل و جامعه بین‌الملل خواست دولت بحرین را تشویق کند تا اجازه دهد مردم این کشور حرف آخر را درباره توافق با رژیم صهیونیستی بزنند.

در این بیانیه آمده است: الوفاق اقدام یکجانیه دولت بحرین در اتخاذ تصمیمات حاکمیتی برای عقد توافق‌هایی که با قانون اساسی، اجماع بحرینی و ارزش‌های ملی در تعارض است، محکوم و تأکید کرد که ملت بحرین باید نظر خود را بیان کند.

الوفاق گفت: اگر ابزار سرکوب متوقف می‌شد جهان می‌دید که ۹۵ درصد از مردم بحرین نظر خود در مخالفت با توافق سازش و عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها را بیان خواهند کرد.

این درحالی است که قرار است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین سفر خود و استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا وارد بحرین شوند و در جریان گفتگو‌ها توافقنامه افتتاح سفارتخانه‌ها و برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات و رژیم صهیونیستی امضا شود.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اولین پرواز تجاری از اراضی اشغالی به بحرین و به ریاست میر بن شبات، مشاور امنیت داخلی این رژیم صورت می‌گیرد.

یک مقام صهیونیست نیز اعلام کرد که تل آویو و منامه سندی را امروز عصر امضا خواهند کرد که به موجب آن روابط دیپلماتیک رسما آغاز می‌شود و دو طرف می‌توانند در خاک هم سفارت افتتاح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار