معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در اجرای برنامه‌های هفته ناجا

سرهنگ نصرالهی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در اجرای برنامه‌های هفته ناجا را مهم دانست وگفت:استفاده از این ظرفیت مهم در راستای خدمات رسانی به شهروندان و ارائه اقدامات و عملکرد پلیس ضروری است.

سرهنگ کریم نصرالهی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: هفته ناجا از مورخه ۲۷ مهرماه لغایت ۲ آبان و با شعار با هم و برای امنیت و سلامت  آغاز شده است.

او با بیان اینکه در بحث آموزش همگانی، رویکرد ناجا با محوریت فرهنگ سازی و استفاده از توانمندی سازمان‌ها ونهاد‌های دولتی و مردمی است، افزود:حضور در دفتر نظارت همگانی، دیدار بانماینده، ولی فقیه در استان رونمائی از اقدامات فرهنگی، مراسم تجلیل از حافظان نظم وامنیت در کلانتری وپاسگاه‌ها توسط شورای معتمد پلیس وعیادت و دلجوئی از بیماران ناجا و... از اقدامات پلیس در این هفته است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه، فضای مجازی را فرصت و زمینه مناسبی برای اجرای بهتر برنامه‌های هفته ناجا دانست و بیان کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان در سطح جامعه، سعی خواهد شد از این فضا به نحو احسن، به منظور خدمات رسانی و ارائه اقدامات و عملکرد پلیس به مردم در هفته گرامیداشت ناجا استفاده شود.

اودر ادامه با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در تامین نظم و امنیت، ادامه داد: هر جا که مردم مشارکت و همکاری داشته باشند، آنجا موفقیت‌های چشمگیری حاصل شده است.

سرهنگ نصرالهی، عنوان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده جهت اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و ماموریت‌های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی‌کند به نحو شایسته معرفی شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.