رئیس فدراسیون کشتی روسیه: هنوز برگزاری رقابت‌های جهانی قطعی نیست/ هر روز به المپیک نزدیک می‌شویم

مامیاشویلی گفت: برای برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی وضعیت شیوع ویروس کرونا بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد روسیه روز‌های ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در نارو فومینسک (نزدیکی شهر مسکو) برگزار شد که به ترتیب زائور اوگویف، عباس گادجی ماگومدوف، گادجی مراد رشیداف، چرمن والیف، رازامبک جمال اف، احمد عثمان، دارن کوراگلیف، علیخان جبرائیلوف، عبدالرشید سعداله یف، آلان خوگایف در اوزان ۵۷ تا ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسیدند.

میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه درباره این رقابت‌ها گفت: من به همه تبریک می‌گویم، زیرا ما سرانجام شروع‌هایی را داشتیم که برای هر ورزشکاری بسیار مهم بود. مسابقات قهرمانی کشور برای کشتی گیران موفقیت آمیز بود هر چند آن‌ها نتوانستند توانایی کامل خود را تحقق بخشند.

وی تصریح کرد: این مسابقات قهرمانی در تاریخ ثبت خواهد شد چرا که مدتهاست منتظر آن هستیم، در چه شرایطی که هنوز مشخص نیست که آیا رقابت‌های قهرمانی جهان در سال جاری برگزار می‌شود یا خیر مسابقات را برگزار کردیم.

مامیاشویلی ادامه داد: من می‌خواهم به طور جداگانه به قهرمانی پنجم عبدالرشید سعداله یف در رقابت‌های روسیه اشاره کنم. او به لحاظ تجربه و خونسردی از برتری چشمگیری برخوردار است. من از وضعیت فنی ورزشکاران بسیار دور هستم، اما خوشحالم که یک شخصیت جوان و بلند پرواز داریم که در کنار سعداله یف می‌تواند به یک ورزشکار کلاس جهانی تبدیل شود. من در مورد یک استعداد بلند پرواز اوستیایی صحبت می‌کنیم ما باید به اصلان بک سوتیف ادای احترام کنیم. وی کشتی را به سعداله یف واگذار کرد، اما خصوصیات خوبی از خود نشان داد.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۰ جهان در تقویم اتحادیه جهانی است و ما امیدواریم که ویروس کرونا به ما اجازه دهد تا این رقابت‌ها را در امنیت کامل برگزار کنیم. اکنون می‌توان گفت که هر روز به المپیک نزدیک می‌شویم.


بیشتر بخوانید:

تاکید رئیس فدراسیون کشتی به اتحاد داوران

گرایی: باید از حاشیه دور شد و به فکر کشتی بود/ برای یک جنگنده فرقی ندارد حریفش کیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار