در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی / انهدام باند ۶ نفره سارقان میلیاردی منزل در شاهین شهر

مهم‌ترین حوادث امروز ۱ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "مرکزی" با اشراف اطلاعاتی بالای خود مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر در حال انتقال محموله‌ای افیونی در محور "مبارکه-اصفهان" هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اطلاع داده شد.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان "مبارکه" نیز بلافاصله وارد عمل می‌شوند و یک سواری پژو ۲۰۶ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف می‌کنند.
کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی / انهدام باند ۶ نفره سارقان میلیاردی منزل در شاهین شهر


سرهنگ صفری تصریح کرد: در این عملیات که با اعلام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "مرکزی" و عملیات سنجیده پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان "مبارکه" انجام شد در بازرسی از خودرو ۱۲۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک زن و شوهر سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به تحویل سوداگران مرگ به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.
 

انهدام باند ۶ نفره سارقان میلیاردی منزل در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان شاهین شهر رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند اعضای یک باند ۶ نفره سارقان منزل را که یکی از آن‌ها زن بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به ۱۵ میلیارد ریال سرقت ازمنازل شهروندان طی ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه اموال مسروقه به مالباختگان تحویل می‌شود خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مجرمان و سارقان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت و جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف مواد مخدر در کوله پشتی

سرگرد "هادی کیان مهر، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" متوجه تردد فردی در تاریکی شب شدند.

او افزود: شخص مورد نظر دستگیر شد که در بازرسی از کوله پشتی او ۱۱ کیلو و ۱۷۵ گرم حشیش کشف شد.

مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: اقتدار واشرافیت و تلاش‌های بی وفقه و شبانه روزی عوامل انتظامی این شهرستان موجب شده تا ضربات سنگینی به سوداگران مواد مخدرتحت هر شرایطی وارد شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.