آیت الله دری نجف آبادی:

شهید محمد محمدی جان خود را فدای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهید والامقام محمد محمدی با افتخار جان خود را برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر تقدیم اسلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم معرفی مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی گفت: شهید محمد محمدی با افتخار جان خود را برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر تقدیم اسلام کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شهادت شهید نهی از منکر شهید محمدی نشان دهنده تداوم راه حق و زنده بودن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و پویایی انقلاب اسلامی و مبارزه با جبهه باطل و مستکبرین است.

او اضافه کرد: شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت همچون ستاره‌ای در عالم می‌درخشند و امروز تداوم و ادامه راه این شهدای پرافتخار در جامعه همواره در جامعه زنده و پویا است و همین کار احیای انسان‌ها ادامه راه پرافتخار شهید سلیمانی است.

‏ شهید محمد محمدی جوان ۳۹ ساله بسیجی  چند روز‌‌ پیش هنگام دفاع از یک خانم دردرگیری با هفت نفر از اراذل و اوباش تهران به شهادت رسید و اعضای بدنش با رضایت خانواده‌اش به بیماران نیازمنداهدا شد.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ایران اسلامی در جریان حوادث پرخطری است و امروز باید خود را برای مقابله با حوادث مختلف آماده کنیم و هلال احمر نماد خدمت صادقانه و خالصانه در میدان‌های سخت است.

او ادامه داد: کارکنان جمعیت هلال احمر استان شبانه‌روز در همه عرصه‌ها تلاش می‌کنند تا مردم آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و غیرطبیعی نجات یافته و به آرامش برسند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: باید همه دستگاه‌ها به جمعیت هلال احمر کمک کنند و در کنار آن باشند و از طرفی هم این نهاد مقدس تقویت و تجهیز شود تا ماموریت خود را به خوبی انجام دهند.

آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به خدمت بی‌منت کارکنان جمعیت هلال احمر گفت: در مجلس به دنبال مصوباتی هستیم تا جمعیت هلال احمر توانمندتر قدرتمندتر و مجهز در میادین حاضر شود و از این جمعیت حمایت همه جانبه کرده ایم و خواهیم کرد.

آصفری افزود: در جمعیت هلال احمر از مدیرعامل گرفته تا نیرو‌های عادی و داوطلب همه یکرنگ و یک دل و یک صدا در همه مصیبت‌ها، بلایای طبیعی از جان خود مایه گذاشتند و کمک کردند.

نصیری معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور هم در این مراسم با اشاره به جایگاه استان مرکزی گفت: جمعیت هلال احمر این استان در زلزله و سیل و حوادث سال‌های گذشته و در کمک رسانی به آسیب دیدگان رتبه برتر کشور را کسب کرد.

نصیری افزود: این رتبه یک افتخار برای استان مرکزی و کشور است و امروز هلال احمر بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و مردم آن را یک نهاد مردمی و تلاش و مقدس می‌دانند.

در این مراسم محمودی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی معرفی و از زحمات و خدمات محمدی مدیرعامل سابق قدردانی شد.

محمدی به مدت ۵ سال مدیر عامل جمعیت هلال احمر بود که امروز صندلی خود را به محمودی از کارکنان این جمعیت در استان سپرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.