پلیس های کرمان از اهداکنندگان مستمر خون

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اهدای خون کارکنان این فرماندهی برای تحقق شعار باهم برای امنیت و سلامت خبر داد و گفت: اجر معنوی و سلامت بدنی از فواید اهدای خون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء ،فرمانده انتظامی شهرستان کرمان هفته ناجا را فرصت مغتمنی برای نمایش اقدامات پلیس خواند و از اهدای خون کارکنان این فرماندهی در راستای تحقق شعار باهم برای امنیت و سلامت خبر داد و گفت: اجر معنوی و سلامت بدنی از فواید اهدای خون است.

او به فواید اهدای خون برای سلامت بدن اشاره و تصریح کرد: کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان که همواره در صف اول حفاظت، صیانت از شهروندان و برقراری امنیت قرار دارند با شرکت مستمر در عمل خداپسندانه اهدای خون، بار‌ها این مهم را به اثبات رساندند که در راه خدمت رسانی به هموطنان از نثار خون خود هم دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ فداء کارکنان انتظامی را اهداء کنندگان مطمئن و مستمر سازمان انتقال خون برشمرد و عنوان داشت: نیروی انتظامی علاوه بر انجام مطلوب وظیفه خود در تأمین امنیت جامعه و ارتقاء احساس آرامش و آسایش شهروندان، در عرصه امداد رسانی به نیازمندان و بیماران نیز اقدامات شایسته‌ای را در جهت همکاری و تعامل با سازمان انتقال خون به صورت مستمر به انجام رسانده است.

او افزود: باید در مسیری قرار بگیریم که هیچ بیماری بر روی تخت بیمارستان، دغدغه تأمین خون مورد نیاز برای درمان را نداشته باشد و با فرهنگ سازی اهدای خون، میل به ادامه حیات را در افراد نیازمند زیادی، زنده کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ نفر از کارکنان این فرماندهی در هفته نیروی انتظامی خون خود را به نیازمندان اهداء کرده اند از تمام شهروندان و آحاد مردم جامعه خواست تا با مشارکت عمومی خود در این امر بشردوستانه نسبت به اهدای خون اهتمام بیشتری داشته باشند تا از این طریق بتوانند جان و تداوم حیات هزاران بیمار را تضمین کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار