مدیر عامل شرکت ملی پست؛

تفکیک مرسولات موجب رضایت مشتری می‌شود

مدیر عامل شرکت پست بر لزوم تفکیک استانی و پالت بندی مرسولات تاکید کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعدازظهر روز گذشته، رمضانعلی سبحانی فر، به منظور ارزیابی شاخص‌های آماده سازی و رهسپاری مرسولات با همراهی غلامرضا ملکیان، مدیرکل حراست و امنیت پستی، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و حمیدرضا آقاجانی، مدیرکل تجزیه و مبادلات کشور از بخش‌های اجرایی و بخش بیمه مرکز تجزیه و مبادلات کشور بازدید کرد.

وی با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات انبوه قراردادی بر لزوم تجزیه، تفکیک استانی و پالت بندی این مرسولات در شرکت‌های طرف قرارداد تأکید و خاطرنشان کرد: این امر باعث تسهیل در روند آماده سازی و رهسپاری و به تبع آن توزیع سریع و کاهش مدت سیر مرسولات خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست پس از بازدید از بخش بیمه، عملکرد این بخش را مثبت ارزیابی کرده و گفت: بسته بندی منظم مرسولات بیمه در باکس‌های دردار و جابجایی در قفسه‌های قفل دار، رسالت شرکت ملی پست در مواجهه با مرسولات بیمه را به طور کامل محقق نموده و موجب رضایت بیشتر مشتریان شبکه پستی کشور می‌شود.

شرکت پست

شرکت پست


بیشتر بخوانید

روزانه ۵ تن مرسوله پستی به خارج از کشور فرستاده می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.