مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان گفت: زیرساخت‌های مناطق محروم استان اصفهان در قالب پروژه uso در دست توسعه است.

جعفر مطلب زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره مشکل خط دهی تلفن همراه و اینترنت در بعضی نقاط شهری و شهرستان‌ها اظهار داشت: این مشکلات از عواملی، چون ازدحام جمعیت، نوع سازه دیوار‌ها و عدم وجود دکل نشات می‌گیرد که راه حل ما برای رفع این مشکل بهینه سازی، افزایش ظرفیت و جابجایی سایت‌های ۳G، ۲G و ۴G با روش‌های متعدد است.

او افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان در قالب پروژه uso خدمات متنوعی از جمله نصب ATM، اجرای فیبر نوری، احداث و ارتقاء سایت تلفن همراه و اتصال مدارس به شبکه هوشمند مدارس را برای توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم استان انجام داده است.

مطلب زاده گفت: برای حل مشکل عدم آنتن دهی اینترنت یا صوت در مناطقی که زیر پوشش اپراتور‌ها است از طریق اخطار و در نهایت جریمه، آن‌ها را ملزم به اقدام مقتضی می‌کنیم و در بقیه نقاط هم از طریق بودجه uso درصدد رفع مشکل هستیم.

مدیرکل ارتباطات اصفهان درباره حل مشکلات مربوط به عدم آنتن دهی و اینترنت شهرستان تیران و کرون از محل پروژه uso اظهار داشت: اپراتور‌های وب با احداث چندین سایت، پوشش اینترنت ٢٥ روستای شهرستان مذکور را تامین نموده اند. ضمن اینکه سایت جدید پوشش صوت روستا‌های قره تپه و عزیز آباد افتتاح شده و سایت قلعه موسی خان نیز در دست احداث است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
امیرحسین محزونیه
۱۸:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
با سلام من از شهر اصفهان هستم امیدوارم همانطور که مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان فرمودند مشکل ضعف و اختلال پوشش شبکه آنتن دهی مکالمه و اینترنت نقاط کور شهر اصفهان حل شود با تشکر
آخرین اخبار