امتناع پوتین از پاسخگویی به اتهام زنی‌های تازه ترامپ

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد درباره اتهام زنی‌های دونالد ترامپ در خصوص کمک مالی مسکو به رقیب دموکراتش نظری ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از اظهارنظر درباره اتهام‌زنی‌های اخیر همتای آمریکایی خود در خصوص کمک مسکو به رقیب دموکرات او در انتخابات ۲۰۲۰ امتناع ورزید.

ولادیمیر پوتین روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه روسیا ۱ در پاسخ به سوالی درباره اتهام زنی تازه دونالد ترامپ به روسیه تنها به ذکر اینکه «نظری ندارم» اکتفا کرد.

پیشتر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره اتهام زنی‌های نامزد‌های انتخاباتی آمریکا علیه روسیه گفته بود: رقابت آن‌ها بر سر این است که چه کسی بیشتر از روسیه متنفر است. متاسفانه این روند در انتخابات آمریکا تثبیت شده است. ما این مسئله را کاملا درک می‌کنیم و تنها می‌توانیم ابراز تاسف کنیم.

در جریان آخرین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ مدعی شد بایدن ۳.۵ میلیون دلار از طریق رئیس جمهور روسیه دریافت کرده است. در سوی دیگر میدان بایدن دموکرات با رد این ادعا، تاکید کرد روس‌ها علاقه‌ای به پیروزی او در انتخابات ندارند.

موضع گیری در قبال روسیه از موضوعات اصلی است که همواره از سوی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محل بحث بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۱۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
وقتی تکذیب نکرد و میگه نظری ندارم درنظراول همه میگن پس درسته بایدن پول گرفته ولی دراصل باسیاست اینحرفو زد کمی که مرذم فکرکنن میفهمن داره بااینکار به ترامپ کمک میکنه برنده بشه و درنهایت ازلج این رابطه پس وپنهان سیاسی ترامپو پوتین هم که شده مردم به بایدن رای میدن
آخرین اخبار