بایدن: ترامپ در تلاش است تا انتخابات را غیرقانونی جلوه دهد/ کره شمالی و ایران همچنان «تهدید» محسوب می‌شوند

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در مصاحبه‌ای به توضیح برخی از مواضع و سیاست‌های خود در صورت پیروزی در انتخابات پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه سی بی اس گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا و رقیب جمهوری خواه او در تلاش است ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را از مشروعیت خارج کند و غیر قانونی جلوه دهد.

وی نظرسنجی‌های انتخاباتی پیش از ۳ نوامبر را که در بیشتر آن‌ها از ترامپ پیشتاز است، «خرافات» توصیف و اظهار کرد  ترامپ همچنان ممکن است برنده این کارزار باشد.

این نامزد دموکرات تاکید کرد نحوه بازی و عملکرد ترامپ را دست کم نمی‌گیرد.

بایدن در بخش دیگری از اظهاراتش گفت ترامپ در تلاش است تا رای دهندگان را مرعوب کند تا بیرون نروند و رای ندهند. چراکه بسیاری از مردم آمریکا از رای گیری زودهنگام بسیار راضی هستند.

بایدن درباره ادعای ترامپ مبنی بر اینکه با روی کار آمدن دموکرات‌ها مالیات بر درآمد افزایش می‌یابد گفت: «می تواند کاملا تضمین کند که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ۳ نوامبر، مالیات را برای هر کس که سالانه کمتر از ۴۰۰۰۰۰ دلار درآمد کسب می‌کند، افزایش نخواهد داد.»

وی ضمن انتقاد از ترامپ مدعی شد نامزد جمهوری خواه با انتشار شایعات در مورد ارتباط دموکرات با معاملات تجاری پسرش، اعتبار وی را زیر سوال می‌برد. او گفت رئیس دولت فعلی تاکتیکی برای مبارزات انتخاباتی مجدد خود ندارد.

وی در انتهای اظهاراتش همچنین مدعی شد کره شمالی و ایران همچنان تهدید محسوب می‌شوند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۳ نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار