طراحی وب‌سایت بایدن برای تمسخر مدیریت کرونای ترامپ

کارزار انتخاباتی جو بایدن با طراحی وب سایتی عملکرد دونالد ترامپ در مواجهه با شیوع کرونا را به سوژه تمسخر تبدیل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا با اشتراک گذاری آدرس یک وب سایت، تلاش‌های رئیس جمهور این کشور در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا را به باد تمسخر گرفت.

در حالی که آمریکا با قرار گرفتن در خانه ۸ میلیونی از نظر شمار ابتلا به کرونا در جهان یکه تاز است، جو بایدن روز جمعه وب سایت TrumpCovidPlan.com را که پیشتر از سوی کارزار انتخاباتی او راه اندازی شد، در صفحه توئیترش به اشتراک گذاشت. بایدن در پیامی در حساب توییتری خود آورد: پس از گذشت هشت ماه از این همه گیری، ما سرانجام طرح رئیس جمهور ترامپ را برای شکست کرونا پیدا کردیم.

بایدن دموکرات در واقع با اینکار اقدامات ترامپ را در زمان همه گیری ویروس کرونا به تمسخر گرفت. URL وب سایت مذکور به یک صفحه سفید می‌رسد و پیام خطایی با مضمون «یافت نشد. برنامه ترامپ برای شکست ویروس کرونا و بازگشایی ایمن آن وجود ندارد» بر روی نمایش داده می‌شود.

همچنین بخش «مطالعه بیشتر» این وب سایت حاوی نقل قول‌ها و توئیت‌های ترامپ است که درآن‌ها از تحت کنترل بودن کرونا و از بین رفتن آن سخن گرفته است. در پایین صفحه، پیوند به وب سایت مبارزات انتخاباتی بایدن و «طرح ملی برای شکست کرونا» نامزد حزب دموکرات وجود دارد.

بایدن همچنین در یک گردهمایی انتخاباتی در شهر ویلمینگتون در ایالت دلاور بار دیگر ترامپ را به دروغگویی به مردم آمریکا در خصوص کرونا متهم کرد و عملکرد بحث برانگیز و فاجعه بار او در مواجهه با این بحران را هدف حمله قرار داد.

آمریکا کماکان با بیش از ۸ میلیون مبتلا و بیش از ۲۲۳ هزار قربانی ناشی از ابتلا به کرونا در صدر کشور‌های دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
رییس جمهور بعدی همون ترامپ هستش
آخرین اخبار