رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: در شش‌ماهه اول امسال دو میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی و مسکن به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان بهابادی پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حمید دهقان بهابادی، رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد، گفت: در شش‌ماهه اول امسال حدود دو میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی و مسکن به ۳۱۹ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان بهابادی پرداخت شده است.

دهقان به پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و معرفی به بنیاد علوی اشاره کرد و افزود: کمیته امداد این شهرستان در شش‌ماهه اول امسال ۷۵۰ میلیون تومان وام به ۱۳۲ نفر از مددجویان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و معرفی به بنیاد علوی پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد بیان کرد: همچنین ۱۷۰ نفر از نیازمندان و مددجویان برای دریافت تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌شدند و وام دریافت کردند.

او ادامه داد: در این مدت ۴۰۰ میلیون تومان نیز در قالب وام مسکن به ۱۷ مددجوی تحت حمایت پرداخت شد.

دهقان بهابادی تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا کمیته امداد این شهرستان برای تأمین ابزار آموزشی غیرحضوری دانش آموزان تحت حمایت اقدام به پرداخت تسهیلات برای خرید تبلت دانش‌آموزی نیز کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.