دلخوش در تذکر شفاهی:

وضعیت رسوبات در گمرک رسیدگی شود

نماینده مردم صومعه سرا گفت: حجم کالا در گمرکات از ۱۱۰ هزار به ۱۸۰ هزار تن رسیده است، لازم است که تیمی برای بررسی این موضوع تشکیل شود چرا که این امرموجب افزایش سرسام آور قیمت مرغ شده است.

وضعیت رسوبات در گمرک رسیدگی شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار کرد: پیش از این موضوع بیمه خبرنگاران در سراسر کشور حل شده بود، اما متاسفانه امروز این قشر معضلی تحت عنوان بیمه دارند که وزارت ارشاد بسیاری از این عزیزان زحمتکش که غالباً شغل ثابتی نیز ندارند را بیمه نمی‌کند.

وی تصریح کرد: حجم کالا در گمرکات از ۱۱۰ هزار به ۱۸۰ هزار تن رسیده است و لازم است که تیمی برای بررسی این موضوع تشکیل شود چرا که این امرموجب افزایش سرسام آور قیمت مرغ شده است.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر دلخوش در خصوص موضوع رسوب کالا در گمرکات کشور گفت: با توجه به مصوبه شورای هماهنگی سران قوا قرار بود این موضوع در گمرکات کشور حل شود و حجم کالا‌های ترخیص نشده کاهش یابد. اگر این اتفاق نیفتاده ضرورت دارد کمیسیون اقتصادی گزارشی در این باره تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار