افتتاح چند طرح در خنداب

با حضور مسئولان استانی چند طرح در شهرستان خنداب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چند طرح در شهرستان خنداب به بهره برداری رسید.

در این مراسم بلوار سپهبد شهید سلیمانی شهر خنداب به طول هزار ۴۰۰ متر با صرف بالغ بر ۳ میلیارد تومان از سوی شهرداری خنداب، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت روستای گرماب با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان به طول هزار متر، جدول گذاری ۷ هزار متر و زیر سازی ۶ هزار متر آسفالت از سوی بنیاد مسکن و افتتاح همزمان چند واحد مسکن محرومین به بهره برداری رسید.

همچنین امامان جمعه و اعضاء شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان خنداب در جلسه با استاندار مرکزی مشکلات شهرستان را مطرح کردند.

مشکلات محور‌های مواصلاتی، رفع نقاط حادثه خیز، مشکل اینترنت برخی روستا‌ها برای دانش آموزان، حفر چاه آب عمومی در برخی روستاها، پروژه نیمه تمام مصلی خنداب و بیت امام جمعه در شهر جاورسیان، ارتقاء روستای آقداش و دهستان سنگ سفید به بخش، کمبود‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و نبود قیمت تضمینی برای کشمش و حضور واسطه‌ها از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مسئولان همراه او با حضور در گلزار مطهر ۲ شهید گمنام شهر خنداب به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.