عرضه مدل جدید Galaxy S20 با استاندارد Wi-Fi

شرکت سامسونگ اعلام کرد که نسخه جدید Galaxy S20 را با اندروید 11 عرضه می‌کند.

عرضه مدل جدید سامسونگ با استاندارد Wi-Fi

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی S20 Galaxy سامسونگ در مارس سال ۲۰۲۰ و با پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار شد. استفاده از باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین عالی ۶۴ مگاپیکسلی، از مهم‌ترین ویژگی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ است که آن را تبدیل به محصولی خوش‌دست و در حین حال بزرگ می‌کند.

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی S20، به‌ عنوان نسخه‌ میانی سری ۲۰ در سال ۲۰۲۰، که دارای امکان کنترل بهتر و وزن سبک‌تری نسبت به غولی به‌نام S20 Galaxy اولترا است، خود را در بازارهای جهانی به رخ دیگر رقبا می‌کشد؛ اما با تمام این اوصاف، گوشی S20 هنوز هم با داشتن صفحه نمایش درخشان ۶/۷ اینچی و فناوری آمولد یکی از برترین گوشی‌های بازار است. موقع نگاه کردن به آن، حس نگاه کردن به بهترین صفحه نمایش جهان به مخاطب دست می‌دهد و این موضوع به ‌واسطه رنگ‌های زیبا، زاویه‌ دید عالی و پاسخ‌دهی باورنکردنی تاچ ۲۴۰ هرتزی میسر می‌شود. تنظیمات پیش‌نمایشی همچنان در کنار سه دکمه اختصاصی سامسونگ قرار گرفته است و سیستم حرکتی گوگل هم در کنار استفاده از کارایی‌های اندروید ۱۰/۰  تاثیر خود را به‌خوبی نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


مدل جدید Galaxy S20

عرضه نسخه جدیدی از Galaxy S20

نسخه‌ای جدید از سامسونگ Galaxy S20 که با اندروید 11 و گواهینامه Wi-Fi است، به زودی عرضه می‌شود. سامسونگ نسخه بتا One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را برای Galaxy S20 در برخی از کشورها منتشر کرده و به نظر می‌رسد این شرکت به زودی نسخه پایدار اندروید سفارشی خود را برای S20 منتشر کند زیرا تلفن هوشمند جدید این شرکت دارای سیستم عامل Android 11 و استاندارد  Wi-Fi است. سازمان Wi-Fi Alliance انواع 4G و Galaxy S20 5G را تایید کرده است و گواهینامه‌های موجود در پایگاه داده آن شامل مدل‌هایی برای بازارهای ایالات متحده و بین المللی نیز می‌شود.

گوشی‌های +S20 و S20 Ultra همچنین به روزرسانی بتا One UI 3.0 را دریافت کرد، اما هنوز گواهینامه Wi-Fi دریافت نکرده‌اند. با این حال، مدت زیادی طول نمی‌کشد که مدل‌های Plus و Ultra با سیستم‌عامل Android 11 توسط سازمان تایید می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار