مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان:

چرا اجازه نقد را از کنشگران ورزش گرفته اید؟

محمدی با حمایت از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد، خواستار افزایش روحیه نقدپذیری مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با حمایت از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خواستار افزایش روحیه نقدپذیری مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

او در خصوص رای صادر شده از سوی کمیته اخلاق و محرومیت موقت سعید آذری بیان کرد: بنده نیز از شنیدن این خبر متعجب شدم و واقعاً بابت این برخورد‌ها با چهره‌های ارزشمند فوتبال متاسف هستم. کارنامه و خدمات آذری طی سالیان متمادی حضور در فوتبال کشور بر کسی پوشیده نیست و ما طی یک سال حضور او در استان خوزستان شاهد زحمات دلسوزانه او در باشگاه فولاد هستیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان افزود: قطعاً اینگونه رفتار‌ها پاسخ مناسبی به آذری نیست که سال‌ها تلاش برای ورزش کشور را در کارنامه دارند. باید افسوس خورد که چرا و چگونه با افراد خبره و باتجربه‌ای که به درستی به عنوان سرمایه‌های ما در ورزش و مدیریت ورزشی کشور شناخته می‌شوند، برخورد می‌کنیم. کجای آموزه‌های دینی ما یا در کدام گوشه از دنیا از پیشکسوتانی که عمر و زندگی شان را صرف خدمت به جوانان کشور خود کرده اند اینچنین قدردانی می‌شود؟

محمدی در پایان خواستار تقویت روحیه نقدپذیری مدیران ارشد فوتبال شد و تصریح کرد: چرا فضا را به سمتی برده اید که اجازه نقد را از کنشگران اصلی حوزه ورزش گرفته اید؟ به راستی فوتبال ایران چه منفعتی از این فضای بسته خواهد داشت؟ من معتقدم که هرچه آذری گفته تنها بر سر دلسوزی او برای فوتبال کشورمان بوده و واکنش چهره‌های اصیل فوتبال پس از رای عجیب کمیته اخلاق برترین دلیل برحق بودن دیدگاه‌های او است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.