راه اندازی سامانه تحت وب پیمانکار شهروند در شیراز

سامانه تحت وب پیمانکار شهروند برای مدیریت پسماند‌های عمرانی و ساختمانی در شهرداری شیراز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: این سازمان با هدف تسریع در روند اجرایی طرح های عمرانی و ساختمانی و با توجه به کمبود فضا‌های شهری برای ذخیره موقت این نوع از پسماند‌ها در محل طرح و تسهیل دسترسی غیر حضوری شهروندان (شهروندسپاری) برای خدمات نصب و تخلیه پاکت‌های ذخیره موقت پسماند‌ها اقدام به راه اندازی سامانه تحت وب پیمانکار  شهروند پسماند‌های عمرانی و ساختمانی کرده است.
 
او، بیان کرد:  شهروندان با ورود به این سامانه به نشانی https://cw.shiraz.ir، ابتدا عضو شده و مشخصات فردی خود را به همراه تعداد پاکت‌های حمل پسماند درخواستی، تاریخ درخواست و جمع آوری ثبت می‌کنند پس از آن نشانی دقیق محل درخواست یا همان موقعیت مکانی را بر روی نقشه الکترونیک درج می‌کنند.
 
خوشبخت، تصریح کرد: پس از ثبت درخواست، کار از طریق سامانه به پیمانکار زیر نظر این سازمان ارجاع داده می‌شود و پیمانکار نسبت به انجام درخواست شهروند اقدام می‌کند.
 
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ، ادامه داد: با توجه به زمان اعلام شده برای تخلیه پاکت از سوی شهروند مشخصات کامل آن‌ها در کارتابل پیمانکار ظاهر شده و خودرو‌های پیمانکار در تاریخ تعیین شده اقدام به جمع آوری این پسماند‌ها می‌کنند.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار