بسته حوادث:

حمله چند قلاده گرگ به گله گوسفندان/کشف ۶۲۰ تن جو احتکار شده

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: حمله چند قلاده گرگ به گله گوسفندان در شهرستان دالاهو باعث تلف شدن ۲۸۰ راس دام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از گزارش یک مورد حمله گرگ به گله گوسفندان در شهرستان دالاهو، تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران پلیس مشخص شد یکی از عشایر روستای "سرچقا" پس از آنکه گوسفندان خود را برای چرا به ارتفاعات "سرخه دیزه" برده، گله وی مورد حمله چند قلاده گرگ قرار گرفته است.

آمویی افزود: طبق اظهارات صاحب گله در حمله گرگ ها، ۲۸۰ راس گوسفند وی یا از صخره‌ها و ارتفاعات به پایین پرتاب شده و یا توسط گرگ‌ها دردیده و تلف شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش دام‌های تلف شده به بیش از شش میلیارد ریال می‌رسد .

۲۰ واحد صنفی متخلف در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا توسط پلیس پلمب شد.

منوچهر رضایی افزود: عوامل انتظامی سرپل ذهاب با توجه به موج سوم شیوع بیماری کرونا و قرارگرفتن این شهرستان در لیست شهر‌های پرخطر با اقدام مقتدرانه نسبت به بازرسی از اصناف و واحد‌های صنفی این شهرستان اقدام می‌کنند.

او ادامه داد عوامل نظارتی با همکاری خوب مردم و اصناف، نسبت به تعطیلی بیش از سه هزار و ۳۷۰ واحد صنفی که باید برابر دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا به مدت یک هفته تعطیل باشند، اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: همچنین ۷۰ واحد صنفی نیز که نسبت به تصمیم ستاد کرونا بی تفاوت بودند تذکر و اخطار لازم دریافت کرده و ۲۰ واحد پلمب شد.

 رضایی ادامه داد: در پیشگیری از بیماری کرونا و برخورد با اصناف متخلف هیچ‌گونه تعارفی نداریم و در صورت نادیده گرفتن مصوبه‌های ستاد ملی کرونا ضمن پلمب واحد صنفی متخلف، با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

او از مردم خواست تا با رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای کنترل و مهار بیماری کرونا همکاری و مشارکت لازم را داشته و از تردد‌های غیرضرور پرهیز کنند .

کشف ۶۲۰ تن جو احتکار شده در شهرستان صحنه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۶۲۰ تن جو احتکار شده در شهرستان صحنه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی صحنه از وجود سه انبار محل احتکار جو در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار‌های محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی‌ها ۶۲۰ تن جو احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۸ میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.

او مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار کالا را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

کشف حدود ۱۰ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف حدود ۱۰ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در شهر کرمانشاه خبر داد.

جلیل سلطانی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقدار زیادی روغن خوراکی احتکار شده در یکی از انباری‌های شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در شهرک دولت آباد کرمانشاه شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر که با حضور معاون اجرایی تعزیرات و نماینده سازمان صنعت و معدن صورت گرفت، ۶۲۱ حلب ۱۶ لیتری روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد.

 سلطانی ارزش این محموله را ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و انبار مورد نظر هم پلمب شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار