بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ آبان سال ۹۹؛

دستگیری ۲ مخل نظم و امنیت عمومی در بابل/ دستگیری ۱۲ سارق در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه سال ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور برقراری امنیت اجتماعی طرح برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری محکومان متواری در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی ۲ نفر از اراذل و اوباش و عاملان رعب و وحشت شهروندان در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و مواد مخدر کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، آرامش و امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: پلیس از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش مردم را به خطر می‌اندازند استفاده خواهد کرد.

سرهنگ جعفری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، بیش از ۱۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

او افزود: کشف ۵۱ فقره سرقت، شامل معابر واماکن، مغازه، کابل برق، موتورسیکلت، داخل خودرو، منزل، خودرو و سایر سرقت‌ها از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای این طرح، گفت: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنندن و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۳ تن چوپ قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ماموران پلیس یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی داربکلاء به یک خودروی وانت نیسان مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار ادامه داد: در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار