در سفر مدیر کل اشتغال بنیاد شهید کشو به کرمان پیگیری شد؛

ایجاد اشتغال برای ۱۲۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران

حسن زاده با اشاره به تفاهم نامه اشتغال هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران کرمان گفت: تاکنون ۳۵ درصد از این تفاهم نامه در کرمان تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسن زاده، مدیر کل اشتغال بنیاد شهید کشور امروز در سفر به کرمان و در جلسه پیگیری اشتغال هزار و۲۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان که در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که بنیاد شهید کشور با استانداران تمام استان‌ها مبنی بر ساماندهی اشتغال ایثارگران و خانواده شهدا بسته است، مقرر شد ۸۵ درصد استان‌ها این تفاهم نامه را منعقد و اجرا کنند.

او افرود: استان کرمان هم یکی از استان‌هایی است که در بحث ساماندهی اشتغال ایثارگران و خانواده شهدا تفاهم نامه‌ای را منعقد  کرده است و متعهد شده  هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای آن ها تامین کنند.

حسن زاده هدف از سفر خود به کرمان را پیگیری انعقاد تفاهم نامه ای با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور و  استاندار سابق کرمان عنوان کرد و گفت: ۳۵ درصد از این تفاهم نامه در کرمان تحقق پیدا کرده است و زمینه اجرای باقی مانده آن نیز در دست اقدام است تا ظرفیت ها برای حضور و اشتغال  ایثارگران و خانواده شهدا در دستگاه‌های مورد نظر فراهم شود. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار