خانه‌ای که انتشار بوی نامطبوع از آن صدای همسایه‌ها را در آورد

انتشار بوی نامطبوع از خانه‌ای در ژاپن صدای تمامی همسایه‌ها را در آورد تا جایی که مسئول بهداشت با ورود به خانه از دیدن یک شیء بسیار عجیب در آن غافلگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شهر ایزمو ژاپن ساکنان یک خیابان از استشمام رایحه‌ای نامطبوع از خانه یکی از اهالی بسیار شاکی شده و با در جریان گذاشتن وزارت بهداشت، خواستار بازدید یکی از مسئولان این وزارتخانه برای بررسی اوضاع شدند.

اهالی این خیابان از بوی نامطبوع  و سر و صدا  از خانه‌ای بسیار منزجر شده بودند و برخی ساکنان قدیمی اعلام کرده بودند که هفت سال قبل نیز چنین مسئله‌ای پیش آمده بود و صاحب این خانه از ورود پلیس و ماموران بهداشت خودداری کرده بود.

ماموران بهداشت این بار موفق شدند از این خانه بازدید و آن را بازرسی کنند و راز انتشار بوی بسیار بد از این خانه را برملا کردند. این افراد با ورود به خانه از دیدن تعداد زیادی سگ ولگرد و مریض در اتاقی کوچک بسیار متعجب شدند.


بیشتر بخوانید


صاحب این خانه تعداد ۱۶۴ سگ لاغر و رنجور را در اتاقی به مساحت ۳۰ متر و در شرایطی بسیار سخت نگهداری می‌کرده است و تمامی زمین مملو از مدفوع سگ بوده است و علت این کار را نداشتن پول کافی برار رسیدگی به این حیوانات اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
ای خدا تا کی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
بعد از خبر صلح قره‌باغ این مهمترین خبری بود که شنیدم!