ممنوعیت استفاده از برخی وسایل حمل و نقل شهری برای بیماران کرونایی

امیر ناظمی در صفحه توئیتر خود از ممنوع بودن مسافرت برای افراد مبتلا به کووید ۱۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع فاجعه بار بیماری کرونا امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر خود اعلام کرد ۲۰٪ مبتلایان به کرونا قرنطینه را رعایت نمی‌کنند. افراد مبتلا به کرونا از طریق یک وب سرویس شناسایی و نمی‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند.

بهنام ولی زاده سرپرست معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات نیز در صفحه توئیترش از آماده شدن این وب سرویس خبر داد.

در ادامه متن و توئیت امیر ناظمی و بهنام ولی زاده را مشاهده می‌کنید:

"طبق یک بررسی با وزارت بهداشت، مشخص شد ۲۰٪ مبتلایان به کرونا، قرنطینه را رعایت نمی‌کنند! با ابلاغ وزارت بهداشت، برپایه دولت الکترونیکی، به زودی: مبتلایان کوید۱۹ امکان استفاده از قطار بین‌شهری، پرواز‌های هواپیمایی و تاکسی‌های اینترنتی را در دوران بیماری و قرنطینه ندارند. "

وی در ادامه گفت:کد ملی مسافران قطار، هواپیما و اتوبوس شهری با کد ملی بیماران تطابق داده می‌شود و بیماران امکان خرید بلیط یا دریافت کارت پرواز یا سوار شدن، ندارند. کد ملی رانندگان تاکسی اینترنتی با کد ملی بیماران چک می‌شود.

امیر ناظمی

" با دستور آقای دکتر ناظمی از هفته‌ی گذشته پیاده‌سازی این‌کار را شروع کرده‌ایم، وب‌سرویس سمت وزارت بهداشت و مرکز ملی تبادل اطلاعات آماده شده، با اتصال شرکت‌های هواپیمایی، رجا، اپلکیشن‌ها و سایت‌های فروش بلیت و... موضوع تکمیل خواهد شد که در حال انجام است "

بهنام ولی زاده


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
آژانس چرا اونجا كه فقط خودشه و راننده ؟
آخرین اخبار