توانمندی پست در ارائه خدمات نیابتی

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین انجام خدمات نیابتی سازمان‌ها توسط پست را ضروری دانست.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بازدید از اداره کل پست قزوین که صبح امروز با همراهی رحیم برخورداری مدیرکل پست استان قزوین صورت گرفت، لطف الله سیاهکلی مرادی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین با حضور در بخش تجزیه و مبادلات اداره کل پست این استان، از بخش‌های تجزیه ومبادلات، توزیع و باجه‌ها بازدید کرد و با نحوه انجام و ارائه خدمات پستی آشنا شد.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین با تاکید بر اهمیت خدمات پستی در دوره همه گیری ویروس کرونا گفت: خدمات ارائه شده در پست استان بسیار گسترده است و درحال حاضر با وجود گستردگی این بحران و خطراتی که دارد، انواع خدمات پستی با نهایت سرعت و دقت ارائه می‌شود.

عضو کمسیون صنایع ومعادن مجلس بر برون سپاری و واگذاری خدمات سازمان‌ها به شبکه پستی تاکید و بیان کرد: ارائه خدمات نیابتی باعث کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری می‌شود.

در ادامه وی در گفتگوی تلفنی با رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست تغییر رویکرد‌های ارتباطی را در جامعه امروز یادآور شد و گفت: با توجه به گرایش مردم به استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پست با اتکا به اعتماد عمومی، جایگاه و سابقه‌ای که دارد می‌تواند همچنان یکی از سازمان‌های مهم در عرصه خدمات ارتباطی باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این تماس ضمن قدردانی از توجه نماینده مردم قزوین به اهمیت خدمات پستی، خواستار ایجاد هماهنگی برای توسعه دفاتر آی سی تی شد و بیان کرد: این کار می‌تواند ضمن اشتغالزایی در مناطق روستایی، باعث دسترسی بیشتر هموطنان به خدمات پستی شود.

در ابتدای این بازدید برخورداری مدیرکل پست استان قزوین گزارشی از عملکرد شش ماهه این اداره کل را ارائه داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
شرکت ملی پست به حقوق کار کنان قراردادی رسیدگی کند
آخرین اخبار