دوستی عجیب شامپانزه با یک ببر!

انتشار تصاویر دوستی یک شامپانزه با ببر مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهر و محبت منحصر به ما انسان‌ها نیست و این احساس ناب را می‌توان در تمامی موجودات زنده بویژه حیوانات مشاهده کرد. اگر مهر و محبت به همنوع در میان انسان‌ها کمرنگ شده برخی اوقات صحنه‌هایی از محبت انواع مختلف حیوانات به یکدیگر را می‌بینیم که آدمی را به تفکر وامی دارد. مانند مراقبت یک شامپانزه از توله ببر سفید!

ویدئویی که این شامپانزه این توله ببر را در آغوش گرفته و در حال انتقال آن است به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این ویدئو این شامپانزه در حالی که این توله ببر را مانند بچه خود در آغوش دارد آن را با احتیاط از یک طرف استخر به طرف دیگر حمل می‌کند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو با توضیح کوتاهی در اینستاگرام منتشر شد. در توضیح این ویدئو آمده بود: «این شامپانزه نگران این توله ببر است. این شامپانزه آن را به من داد و به من نشان داد تا از آن مراقبت کنم.»

این ویدئو که در تاریخ ۷ نوامبر در اینستاگرام منتشر شده است تاکنون بیش از ۹۸۰۰۰ بیننده داشته و ۲۵۶۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آه، خدای من! عشق خالص را می‌توان در میان حیوانات پیدا کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.