پیرزنی که با خوردن خاک گیاهان از مرگ جان سالم به در برد

رزماری فرانک زنی که دو روز در باغچه افتاده و نیمه هوشیار بود توسط راننده‌ای نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرزنی ۹۱ ساله بعد از زمین خوردن در باغچه خانه اش با خوردن خاک گیاه از مرگ جان سالم به در برد.

پزشکان به رزماری فرانک گفتند که او تنها شش ساعت دیگر تا مرگ فاصله داشت تا اینکه توسط یک راننده داوطلب نجات یافت. درک کوودری، که برای خدمات حمل و نقل عمومی Worcester Wheels کار می‌کند گفت او را نیمه هوشیار روی زمین پیدا کردم و با شماره ۹۹۹ تماس گرفتم تا اورژانس برسد.


بیشتر بخوانید


پس از ۱۰ روز اقامت در بیمارستان، رزماری اکنون با کمک پرستاران و پسر ۶۰ ساله اش ریچارد در خانه تحت درمان است. رزماری که فیزیوتراپیست بازنشسته است گفت که به یاد دارد در انبوهی از خاک با خاک در دهان خود از خواب بیدار شده است. همچنین ادامه داد: " آخرین چیزی که به یاد می‌آورم این بود که یکشنبه شب با دخترم کارولین در کانادا صحبت کردم و مورد بعدی که می‌دانم سه شنبه بود و در بیمارستان بستری بودم. "

زنی که به مدت دو روز از خاک گیاهان برای زنده ماندن تغذیه می‌کرد از مرگ نجات پیدا کرد

او گفت: " پزشکان در معده من خاک پیدا کردند بنابراین من مقداری خاک خورده‌ام تا زنده بمانم. خاک سراسر صورت، دهان و زیر ناخن‌های من وجود داشت، بنابراین بدیهی است که خاک گیاه را خورده باشم، این گیاه هدیه‌ای از جانب پسرم بود، بنابراین من از او بسیار ممنونم. "

رزماری گفت:" تنها چیزی که می‌دانم این است که اگر کوودری برای کمک به من نیامده بود، من مرده بودم. او جان من را نجات داد، او و من نمی‌توانم به اندازه کافی از او برای کاری که انجام داد تشکر کنم. "

ریچارد پسر رزماری گفت: " زمان بسیار ترسناکی بود و ما فقط سپاسگزاریم که درک مادرم را پیدا کرد. من هفته قبل به علت کمبود جا این گیاه را برای مادرم را آوردم که خشک بود و تازگی دوباره رشد کرد."

زنی که به مدت دو روز از خاک گیاهان برای زنده ماندن تغذیه می‌کرد از مرگ نجات پیدا کرد

او گفت: " از آنجا که مادرم چیزی را به خاطر نمی‌آورد، ما دقیقاً نمی‌دانیم که نیت وی چه بوده است، اما فکر می‌کنیم که از سر غریزه خاک گیاه را خورده، وقتی شش ساعت با مرگ فاصله داری، به هر چیزی متوسل شوی. واقعاً باورنکردنی است، اما درک واقعا نجات دهنده زندگی و مادر من است نه گیاه من. "

درک که برای تعمیر آسانسور به خانه رزماری رفته بود وقتی دید کسی در را برایش باز نمی‌کند از حیاط خانه وارد شد و دید رزماری روز زمین افتاده، با اورژانس تماس گرفت و آن‌ها بلافاصله آمدند و او را به بیمارستان منتقل کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار