بخشی از آنچه در مجلس ۲۵ آبان گذشت؛

۱۱ میلیون مجرد چشم انتظار اجرای قانون ازدواج/ آغاز یک تحصن در پارلمان

نمایندگان امروز پس از حدود یک هفته حضور در حوزه انتخابیه، به صحن سبز بهارستان آمدند.

۱۱ میلیون مجرد چشم انتظار اجرای قانون ازدواج/ آغاز یک تحصن در پارلمانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی یکشنبه این هفته با ۲۱۵ نفر، ۱۱ دستور کار و به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از حدود یک هفته حضور نمایندگان در حوزه انتخابیه آغاز شد.

قالیباف در نطق پیش از دستورش به انتخابات آمریکا اشاره کرد. او گفت: آمریکای واقعی که در کنار قوت اقتصادی و نظامی خود، درگیرِ شکاف‌های عمیق اجتماعی و تبعیض‌های ساختاری است، فاصله‌ بسیار زیادی با آمریکای نمایشی دارد، تصویر واقعی امروز، روند رو به افول آمریکا را در مقابل چشمان مستضعفان جهان به نمایش گذاشت و با شکسته شدن هیمنه‌ ایجاد شده، روند افولش را سرعت بخشید.

خوشحالی از شکست ترامپ قمارباز

رئیس مجلس بیان کرد: هر چند که از شکست ترامپ قمارباز خوشحالیم، اما عمیقاً باور داریم که زندگی و معیشت مردم را نه می‌توان و نه باید به پیروزی یا شکست کسی در کاخ سفید گره زد. این تصمیم‌های ماست که مستقل از این رفتن‌ها و آمدن‌ها، پایه‌های اصلی اقتصاد ما را می‌سازد و قدرت ما را در این عرصه مشخص می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به وضع تحریم‌ها تصریح کرد: هنوز سوابق بدعهدی و جواب منفی صریح دولت اوباما - بایدن به تلاش شرکت‌های اروپایی برای گرفتن تضمینی مکتوب برای تجارت با ایران در کارنامه آنها وجود دارد و هنوز فراموش نکرده‌ایم که جان کری پس از این جواب منفی با فریبکاری دلیل عدم رفع عملی تحریم‌ها را، تصمیم شرکت‌های اروپایی اعلام کرد.

قالیباف تأکید کرد: وضعیت همه گیری کرونا باعث نگرانی شدید مردم شده است. شرایط مخاطره‌آمیز شیوع کرونا در روز‌های اخیر، اتخاذ تصمیم‌های قاطعانه برای قطع زنجیره شیوع را حیاتی کرده است. رایگان یا کم هزینه کردن آزمایش کرونا برای تشخیص سریع ناقلان، قرنطینه و درمان فوری بیماران، وضع محدودیت‌های موثر و نه روی کاغذ و تعطیلی هدفمند شهر‌هایی که در وضعیت خطرناک شیوع این ویروس هستند، تصمیمی حیاتی است که باید با توجه به تجربیات بعضاً موفق سایر کشور‌ها و نظر کارشناسان اتخاذ شده و به سرعت عملیاتی شود.

اصل ۹۰ درباره مشکلات تأمین ارز و توزیع نهاده‌های دامی گزارش داد

نخستین دستور، خواندن گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره مشکلات تأمین ارز و توزیع نهاده‌های دامی بود؛ علی خضریان سخنگوی این کمیسیون با بیان نتیجه بررسی‌ها، کاستی‌ها و علت کمبود نهاده‌ها را توضیح داد. همچنین در این گزارش به وضعیت گردش موجودی ذخایر راهبردی و تفاوت ترخیص کنجاله از گمرک و عرضه در بازارگاه با نام بردن از شرکت‌های مربوط پرداخته شده است.

آغاز یک تحصن پس از ۱۷ سال در پارلمان؛ نماینده شهر بابک اعتصاب غذا کرد

کم توجهی ریاسـت جمهور و معاون اول او به درخواسـت‌های وزارت جهـاد کشاورزی و هشدار‌های وزارت اطلاعات با اشاره به حساسیت موضوع تأمین ارز مناسب برای واردات و توزیع نهاده‌های دامی، عدم ابلاغ دستور‌های لازم و به موقع، مراحل بسیار پیچیده اداری برای واردات در وزارت صمت مانع از تسریع در انجام واردات نهاده‌های دامی مورد نیاز، برداشت‌های بی‌سابقه و بدون احتیاط‌های لازم از ذخایر استراتژیک کشور بخشی از دلایل عدم توازن واردات و توزیع نهاده‌های دامی نام برده شد.

وزیر اقتصاد باید درباره دردسرهای واگذاری هفت تپه پاسخ دهد

در میان اعلام وصولی‌هایی که در سه نوبت صحن علنی خوانده شد، ۲ سؤال ملی پر حاشیه به چشم می‌خورد؛ احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به دلیل «استنکاف وزارت اقتصاد در خصوص خلع ید از مالک فاقد اهلیت شرکت هفت تپه خوزستان» و احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو درباره «عدم ابطال واگذاری شرکت ایران ایرتور علی‌رغم تخلفات قانونی محرز از سوی سازمان خصوصی سازی»، دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی را ملزم به پاسخگویی دانستند.

آغاز یک تحصن در پارلمان

نخستین نطق‌های میان دستور، جدا از محتوای نطق با یک خبر همراه بود. یک نماینده اعلام کرد که در دفتر کارش تحصن و اعتصاب غذا می‌کند. مصطفی رضا حسینی قطب آبادی، نماینده مردم شهربابک با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، به دریافت سود کلان و اخذ جریمه بانک‌ها اعتراض کرد. او همچنین به مشکلات جانبازان و آزادگان در جهت رسیدگی به مطالبات معیشتی‌شان اشاره داشت.

حسینی قطب آبادی بیان کرد: به عنوان سرباز ولایت در حمایت از محتاجان به نان شب و گرفتاران و به خاطر عدم صداقت برخی مسئولان این کار را انجام خواهم داد.

آغاز یک تحصن پس از ۱۷ سال در پارلمان؛ نماینده شهر بابک اعتصاب غذا کرد

نماینده اصفهان از مدیران دزد و اختلاسگر گفت

نفر دوم، عباس مقتدای خوراسگانی، نماینده اصفهان بود، او در بخشی از نطق خود، به پیشرفت‌های کشور اشاره کرد، اما یادآور شد که «سخنان یاد شده به آن معنا نیست که ما مشکل و ضعفی نداریم، البته داریم. در همین جامعه مدیرانی دزد و اختلاس‌گر از آب درآمده‌اند و به غارت بیت المال پرداختند و یک جریان مخرب را به راه انداخته اند که آثار آن البته تا سال‌ها باقی خواهد ماند. این بسیار خوب است که قوه قضاییه و عدلیه کشور قاطعانه ورود کرده است و دزدان را محکوم می‌کند، دست اندازان به بیت‌المال را پشت میله‌های زندان می‌برد ولو معاون رئیس جمهور باشد و به آنان دستبند می‌زند، اگرچه داماد و دختر و پسر و اقوام و بستگان وزیر و یا وکیل باشند.»

او افزود: درد دیگر ما این است که امروز ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور و بلکه بیشتر در سن ازدواج قرار دارند، اما متأسفانه قانون تسهیل ازدواج مصوب ۱۳۸۴ بر زمین مانده است و اجرایی و عملیاتی نمی‌شود. در این خصوص ما نمایندگان مردم، اقدام‌های متعددی انجام دادیم؛ از جمله وزیر ورزش و جوانان، وزیر راه‌وشهرسازی و وزیر کشور و برخی از مسئولان دیگر را دعوت و از آنها سوال کردیم. در روزهای آینده این سوال را در کمیسیون پیگیری خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به دولتی‌ها گفت که «ما می‌توانستیم شما را استیضاح کنیم، اما برای منافع ملت از آن، کوتاه آمدیم. در موضع قدرت بودیم، اما برای دستیابی به منافع بیشتر ملت از استیضاح صرف‌نظر کردیم و امروز روزی است که باید همه دست به دست هم دهیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم.»

لابی‌های قوی مانع بررسی مشکلات بهداشتی لرستان

میان تذکرهای شفاهی، فاطمه مقصودی نماینده بروجرد با هشدار نسبت به وضعیت نابسامان بهداشت لرستان خصوصاً شهرستان بروجرد، با صدایی بلند پشت تریبون بیان کرد که «باید با چه کسی صحبت کنیم و کجا برویم؟ هر چه می‌گویم و به هر جا می‌روم لابی‌های قوی اجازه نمی‌دهند. بهداشت شهرم را نابود کرده‌اند و یک مشت آدم ناکارآمد، نالایق و نامدیر وضعیت درمان مردم بروجرد را به بازی گرفته‌اند.»

روزهای کرونایی، هیئت رئیسه را ایجاب کرد تا جلسات کمیسیون‌ها در فضاهای بزرگ‌تری برگزار شود. بر این اساس، سالن‌هایی در ساختمان مشروطه، کمیسیون تلفیق و اصل نود محل کمیسیون‌ها خواهند بود؛ همچنین از سه شنبه، جلسات صحن علنی برای استفاده بهتر از زمان، یک ربع زودتر و از ساعت ۷:۴۵ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
از این جماعت آبی گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
#مجلس ناکارآمد از این جماعت کاری جز تخریب تضعیف تهمت به بخش های نظام کاری دیگر درتوانشان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
پسر دهه شصت
۰۹:۰۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
من ۳۵ سالم هست و کارمند دولتم ولی خب دختری پیدا نمیشه باهاش ازدواج کنم بخاطر همین باید همیشه مجرد بمونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
چرا؟ این روزا همه دنبال کامند ان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
این مجلس با توجه به تجارب و سوابق کاریشون باید یه تعداد سرباز وظیفه بی زبان در اختیارشان باشه و بروند اگر توان دارند سرباز وظیفه را مدیریت کنند اینها چه به مجلس و قانون گذاری فقط انتقاد و تخریب بخش های دیگر نظام را در دستور کار دارند اینها تفکرات شان اینگونه است همه بخش های نظام که با ما هم سو نیستند بی عرضه و واداده هستند این فقط ما هستیم که عرضه داریم، این ما هستیم که مدیریم، این ما هستیم که میتوانیم مشکلات کشور و مردم را حل کنیم !؟ این جماعت عمری اینگونه و با این تفکر بزرگ شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
همه جوانها گوش به فرمان شما بودین وبه شما رای دادن اما ازشما هیچ خبری نشد تا بماند دوره بعدی بین چه کارنامه ای دارید موقع امتحانها میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
رسم و رسوم عاشقی اگر دوباره باب بشه،نمیذارم سلام عشق این دفعه بی جواب بشه،سهم من از نگاه تو اگر خیال و خواب بشه،نمیذارم خونه دل روی سرم خراب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شعار ها خوبه اما عمل کو کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ملت وصیت نامه ی امام ره رو بخوانید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
وصیت نامه امام ره : اكنون كه با عنایت پروردگار و همت ملت عظیم الشان سرنوشت كشور به دست مردم افتاد و وكلا ازخود مردم و با انتخاب خودشان ، بدون دخالت دولت و خانهای ولایات به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، و امید است كه با تعهدآنان به اسلام و مصالح كشور جلوگیری از هر انحراف بشود. وصیت اینجانب به ملت در حال و آتیه آن است كه با اراده مصمم خود و تعهد خود به احكام اسلام و مصالح كشور در هر دوره از انتخابات وكلای دارای تعهد به اسلام وجمهوری اسلامی كه غالبا بین متوسطین جامعه و محرومین می باشند و غیرمنحرف از صراط مستقیم - به سوی غرب یا شرق - و بدون گرایش به مكتبهای انحرافی و اشخاص تحصیلكرده و مطلع بر مسائل روز و سیاستهای اسلامی ، به مجلس بفرستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
1.گره چیست؟ اگر برنامه ای باشد، اراده ای باشد گره باز می شود حتی اگر خدا رو قبول نداشته باشی، دین نداشته باشی ولی وجدان داشته باشی گره باز می شود... حتی گره ها باز می شود،
2.فرق است بین حرف و عمل شما ها 20 سال پیش خبر از این جمعیت 11 میلیونی داشتید اگر بگویید نداشتید که دروغ گفته آید و اگر خبر داشتید پس چرا کاری نکرده آید؟
3.این جهان همه مسئول هستن چه در راس باشی و چه مستضعف، ما مستضعفین که نه حق هجرت و فرار داریم نه چیزی،
4.ایا فرزندان شما مسیولین هم جز این 11 میلیون هست؟ اگر بود چی می کردید؟
5.امام حسین گفت اگر دین ندارید آزاد مرد باشید شما مسیولین لذت قدرت و پول و... زیر دندان هاتان رفته و فکر نمی کنم جز خود مردم را ببینید و اگر می دیدید الان آون بالا ها نبودید و کف جامعه و فرزندان شما جز 11 میلیون بود
6.همه چی فراوان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
وصیت نامه امام خمینی ره: ازجمله نقشه‌ها که مع‌الأسف تأثیر بزرگی در کشورها و کشور عزیزمان گذاشت و آثار آن باز تا حد زیادی به جا مانده، بیگانه نمودن کشورهای استعمار زده از خویش، و غربزده و شرقزده نمودن آنان است به طوریکه خود را و فرهنگ و قدرت خود را به هیچ گرفتند و غرب و شرق، ‌دو قطب قدرتمند را نژاد برتر و فرهنگ آنان را والاتر و آن دو قدرت را قبله‌ گاه عالم دانستند و وابستگی به یکی از دو قطب را از فرائض غیرقابل اجتناب معرفی نمودند! و قصه این امر غم‌انگیز، طولانی و ضربه‌هایی که از آن خورده و اکنون نیز می خوریم کشنده و کوبنده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اگه دوست دارید برا جوونا کاری انجام بدید در مرحله اول مشکل اشتغال دائم باز هم تاکید میکنم دائم نه کار موقت، را حل کنیدبخدا جون امنیت شغلی داشته باشه ازدواجم میکنه اینو مطمئن باشید من خودم الان ۳ ساله بیکارم مدرک لیسانس هم دارم حاضرم کار یدی عم انجام بدم ولی کو کار اگه هم باشه بهت پول نمیدن اینو تجربه کردم
ای که دستت میرسد کاری بکن پیش از این کز تو نیاید هیچ کار
سخن من با افرادی هست که میتونن کاری برا ما جوونا انجام بدن به خدا قسم هیچ چیز از این دنیا نمی برید جز ۲ متر کفن تا چشم بهم بزنید عمرتان تموم میشه و جز پشیمانی چیزی ندارید بزرگوار باشید و کمر همت رو ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
از این مجلس و دولت عزیزان ابی گرم نمیشه همانطور که تو این چهل سال اتفاقی نیفتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
من بی پولم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شما رو به خدا به گرونی بپردازید بس کنید کرونا رو. مردم از گرسنگی و فقر مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
امریکا
مقصر اصلی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اوضاع اسف بار اقتصادی. بیکاری .درآمد کم. فرهنگ مدرن غرب. پر توقعی . نادانی . ترویج تفکر و رفتار نادرست درمیان جوانان

همه وهمه باعث سخت شدن ازدواج شده
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خدایا بداد جوانان برس
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
قالیباف یه مدتی گیر داده بودی که 30 سال انقدر زمان زیادی است که باهاش میشه تمدن و فرهنگ ساخت دیگه از این حرفا نمیزنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
متاهل هاش هم الان تو خرجشون موندن دارن یکی یکی طلاق میدن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۰۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شما مردم اگه بدونید همین اقای کدخدایی چه سرمایه نگفتی داره از زندگی خودتون سیر میشید!!! واقعا ثروتش غیر قابل باوره!!!
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۰:۲۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
از کجا میدونی؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۵۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دلم میخواد چشم باز کنم ببینم این که توی ایران بدنیا اومدم یه کابوس بوده فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
کاش فقط یه کابوس بود
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۴۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خداوند لعنت کنه......
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۴۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
من که متاهل بودم دوره عقد طلاق گرفتم
حالا حالا هم سراغ ازدواج نمیرم
حوصله می خواد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
من نظرات جوانها رو خوندم همه شون بحق بود من که علشق نظامم از دروغها وشعارهای شما خسته شدم واسه ازدواج بچم با اینکه کرمند با وام براش ازدواج گرفتم رفتین بهش یارانه معیشت بدید نوشتید تراکنش مالیش زیاد بود ۵۵ تومانش رو قطع کردید بی سواد ها تراکنشش زیاد بود پدر زنش پول به حسابش میریخت جهیزیه می خریدن بهد شما تحصن واسه ازدواج بچه ما میکنید ۵۵ هزار تومان بچه ای که تازه ازدواج کرده مهندس نخبه مغز علمیه به گفته مدیر عاملش رو قطع کردید اگه باباش زنده بود پاسدار جانباز بوده الان پسرم وکیل وزیز شهردار یا مدیرمل میشد چون نه پسرم نه من دستمال بدست نیستیم فقط عاشق رهبری ونظام ووفادار به خون سردار سلیمانی وشهدا وجانبازان و تما رزمندگان مخلص نظامیم بله اقایان شعار ندید مریم پاکزاد اسم پسرم اقای مهندس محمد قویدل از ساری اره بیسوادا تو اداره دولتی پسر نخبه ودانشجو ممتاز من تو شرکت خصوصیه چون باباش فوت کرده وبی سواد های بابا هاشون مسئولند دارن ازحق اینطور بچه ها استفاده میکنند پس شعار ندید با گریه دارم مینویسم
Sweden
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مادر امیدوارم صد سال زنده باشی و سایه ت بالاسر بچه هات باشه از اینکه پسر خوب و پاک و عالم تحویل جامعه دادی من بحق خودم از شما متشکرم ولی بدانید خیلیا درد داشتن و حقشونم بدست یه سری نامسوول و موقعیت طلب پایمال شده و جاهایی هم ضربه محکمی زدن و زیادن از این دست. من جوانی هستم همچو فرزند شما و چنان ضربه ای بهم زدن که شاید کسی توان تحملش رو نداشته باشه ولی هیچوقت بدبین نشدم و جنگیدم که موفق بشم چون سرزمینم و رهبرم رو دوس داشتم و دارم، با اینکه نخبه به تمام عیار بودم و درس رو من نمیخوندم بلکه با تمام وجودم حس و لمس میکردم و این توانایی بسیار والایی بهم داده بود ولی با این حال 10 سال تمام از دانشگاه دور ماندم و بعد اینهمه یه روز دانشگاه به استادم گفتم چون من مجبور به کار هستم خواهشا با دیرکرد و غیبت، بنده رو حذف ترم نکنید گفت اگه نمیتونی برو ترک تحصیل کن!!! این تازه ملایمترین بی‌رحمی بود که در حقم یه استاد انجام می‌داد برخلاف تصورم فک میکردم نه حمایت بلکه بیشتر منو راهنمایی و تشویق کنه ولی زهی خیال باطل بلکه عناد بیشتر هم داشتن..همه چیزم بود خدا و خودم و تلاشم و فقط همدلی خانواده بدون اتکا ایستادم و زندگی رو ساختم و چنان موفق شدم که ریاست رو کمترین و بی ارزشترین موقعیت شغلی میدانم و چه برسه زیردست کسی باشم و حتی قبول ریاست حتی در درجه وزراء هم من پشت میزی رو محکوم به بیسوادی و تنبلی وسستی و لابی گری میدانم مگر غیر این ثابت بشه. مادر یاد بده خودشو باور کنه و استعدادشو پیداکنه موفقترین انسان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
وام بدید برای خودتون ما که چیزی ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
بنویس اماده خودکشی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۲۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
به هر حال باید کار انجام بدید چه دزد هست چه نیست شما کار کنید دست دزدان رو قطع کنید جناحی باندی برخورد نکنید از هر دو طرف دزد واختلاسگر هست هر دو طرف اقا زاده هاشون خارج از کشور درس میخونند دغدغه نون واب وقسط ندارن دغدغه کار عروسی معیشت بچه شون رو ندارن وقتی بگی بچه فلانی فرا کارش رو میرسن مدیر وکیل وزیرش میکنند حتی بی سواد باشن چون بابشون کارهای هست بجز مقام معظم رهبری وبچه هاش وبچه های امام خمینی بقیه به پشتی باب هاشون نون میخورن شما بجای باند بازی وجناحی رفتار کردن فقط کار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مجلس دولت قوه قضاییه شورای نگهبان همه به فکر خودشون هستند به فکر جیب خودشون بچه های خارج نشینشون هیچکی به فکر مردم نیستند همین کرونا را دولت آورد گذاشت ت سر سفره مردم الان کلا انکار می‌کنه و مردم را تقصیرکار می‌دونه اگه راست میگه ماهی 5 میلیون به هر ایرانی بده هیچکی از خونش بیرون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مجلس وقوه قضائیه دلسوزانه دارند کار میکنند ولی دولت را نمیدانم.
تهمت زدی که بچهاشون خارجند اگر حتی یکنفرشون بچههاش خارج نباشد تهمت زدید وگناه کبیره است.
عده ای از مسولین بچههاشون خارجند ولی همه مسولین نه!
میدانم من هم مثل خیلی از مردم باافتخار در پایین شهر هستم واتفاقا خوشحالم که یالای شهر وبا جماعت خودخواه خوش گذران و ... نیستم. ولی برای کسانی که کار میکنند دعا میکنم و باری کسانی که کارشکنی می کنند این دعا را می خوانم
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دوست عزیز با اسم وفامیل پدرشون نمیرن خارج که شما بفهمید راحت عوض میکنن..زیادن سرچ کنید..تازه مگه الان ۶ماه هست از این مجلس انقلابی گذشته چه گلی به سر مردم زدن؟؟؟چه خدمتی کردن چه مشکلی رو حل کردن ....
Iran (Islamic Republic of)
صباکریمی
۲۰:۵۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام من یک خانوم مطلقه ۳۹ساله هستم ودستم به دهنم میرسه اما فقط سن بالامیادخاستگاریم
اینه که کلابیخیال ازدواج شدم جوانهاتوقعشان زیاذه فقط میخان چارروزاستفاده کنن بعدم بزارن کنارزن رو
آماده ازدواجم توقعاتمم کمه موردی بودبگین
اما جوانها
مثلایه آقایی اومده بودن همسن بوذیم میگفت بایذپول بیمه وخرج منوبدی بیام ازدواج کنم باهات
وگرنه ازدواج سفیدکنیم
منم گفتم بروخداروزیتوحواله کنه کف خیابون
شرمنده نمیتونم
من فقط خونه میارم وسیله بقیشوشما بایدانجام بدی
لیاقت ندارن زن حاضرزندگی حاضر
واقعاهمینجوری مجردبمونن حسرت بخورن بهتره والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
من که یه زندگی بی دردسر و بدون توقع میخوام، مورد من خلاف شماست و دختره خیلی پر توقعه
Romania
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
شما باید ببینی چطور رفتار میکنید که هر کسی میاد اینطور پیشنهاد میده
عزت نفس داشته باشید مشکل حله.
ضمنا قبول کنید یک مرد همیشه دنبال ازدواج با یک زن چند سال از خودش کوچکتره شما تقریبا 40 سالتونه پس تو رنج های 45 50 قائدتا میان سراغتون.
شما هم باید درک کنید دیگه یک دخترخانوم 17 20 یا 25 ساله نیستید. ثروت شما هم بدرد هیچ مرد سالمی نمیخوره اونی هم که بخاطر ثروت شما بیاد زندگی رو براتون جهنم میکنه.
بنظرم بهتره یکبار دیگه اولویت های زندگیتون رو مرور کنید.
یک مرد40 و خورده ای ساله یا حتی 50 ساله (که الان خیل یها هم مجرد وندن!) میتونن حمایت احساسی و ... خوبی بکنن و فقط دنبال ثروت شما و هرزگی نباشن.
برای شما آرزوی موفقیت و یک زندگی سرشار از عشق و خوشبختی دارم
توکل بخدا کنید حتما به یاری خدا به چیزی که میخوایید میرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مثل همیشه مقصر مردم هستند مخصوصا دهه ۶۰ ها
Iran (Islamic Republic of)
daniel
۲۱:۱۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شما معیارتون برای ازدواج چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
به نظر من جوانها یه چند سال دیگه مجرد باشند خودشون یادشون میره که ازدواج چیه- چرا به نمایندگان محترم و انقلابی مجلس زحمت بدهیم که با تصویب قوانین آبکی بخواهند مشکل ازدواج را حل کنند؟ مگه مجردی و بیکاری و اعتیاد و فقر و فساد و افسردگی و خودکشی و دزدی و اختلاس با این بازیها حل میشه؟مردم را سر کار گذاشتند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
امثال ادمهای ناشکری مثل شما حقشون مجلس قبلی هست.
مجلس قبلی چند بار اومدند در جمع مردم کل 4سال چکار شاخص وماندگار بدرد بخوری تحویلمون دادند که شما تکه میاندزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
اینقدر مجلس قبلی و مجلس فعلی نکنیم، مردم از همه اینا خسته شدند، اینا فقط یه بازیه، همشون از یه جا نون میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
عمرا اگر کسی از دولتی ها ومجلس ها به فکر جوانان مجرد باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
پس قانون شفافیت اموال و آراء نمایندگان چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ببیند مردم عزیز. این دولت یا دولت دیگر !!!! این مجلس یا مجلسی دیگر !!!! هر دولت یا مجلسی بیاید و بروند حقیقت این هست که نمی تواند کاری برای ملت ایران انجام ندهند یعنی اگر خودشان هم بخواهند کاری انجام دهند ناتوان از انجام آ ن هستن یعنی نمی توانند کاری انجام دهند. ای کاش این دوستان این حقیقت باور داشتن و میرفتن. وقتی که فکر میکنم که این دوستان توی این ۴۲ سال چه کاری برای مردم انجام داده اند وقتی به اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم فکر میکنم میبینم این دوستان خراب کاری هاشون فراتر از تصور ماست. و کارای خوبشون در مقابل خراب کاری هاشون محو می شود. و سفره نان مردم هر روز کوچیک تر میشود. واقعا جای بسیار تاسف است . ثروتمند ترین کشور جهان هستیم ولی مردم همین کشور جز بدبخت ترین ملت های جهان هستند. ۶۰ میلیون فقیر در یک کشور هشتاد میلیونی جایی بسیار تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شما خیلی بی انصافی
42 سال هیچ کار نکردند؟!
امنیتی که در منطقه ایجاد کردیم در تکنولوژیهای زیادی رتبه های خوبی بدست اوردیم ساخت ماهواره پرتاب موفق ماهواره در شرایط تحریم غنی سازی تا20 درصد در بدترین شرایط تحریم پیشرفتهای علم پزشکی نانو صنعت و....
چکار کنیم که موقع انتخابات احساسی وجو گیر چشم به ماهواره و رسانه های غربی دارید و بدترین انتخاب رو انجام میدید؟! بعد کل 42 سال را زیر سوال میبرید؟! دفاع مقدس 8ساله سانتی از سرزمینمان را به دشمن ندادیم این کار کمی بوده بی انصاف
دولت ناتوان انتخاب کردید بجای اظهار پشیمانی و کسب تجربه کل 42 سال را زیر سوال میبرید؟!
زحمات امام وشهدا را و رهبری عزیزمان را زیر سوال می برید؟! واقعا جوابی برای شهدا و یتیمان شهدا دارید؟ انصاف داشته باشید ودر انتخاب اصلح دقت کنید نه بازیهای جناحی که بازی کودکانه است.
دنبال اصلاحات و... رفتن نتیجه ش همینه دنبال گناه و بی توجهی به احکام ودین خدا که چند صد هزار نفر خون دادند و غریبانه در آسایشگاه جانبازان درد تحمل میکنند همینه. نتیجه ختلاس وربا و رشوه و بی نمازی وبی غیرتی و بی عفتی همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
۲۲:۱۵ درست میگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مسئولان بدون دانایی دین و تفکر و تعمق و درک و عقل ، غیر عامد و عامد و قاصد در افزایش پیچیدگی کلاف گرفتاریهای مردم فقط تا زمان مرگ مهلت اینگونه قانونگذاری و اجرا و قدرت و حکومت کردن دارند بعد از مرگ بازخواست و کیفر نتیجه عملشان با دانای برنامه ی زندگی دهنده ی به انسان و احکم الحاکمین هست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
همه چیز تقصیر آمریکاست.مسئولان ما مثل فرشته هستند.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۴۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اعتصاب غذای این نماینده برای خودنمایی کاری نادرسته این بنده خدا آبرو وحیثیت و و جهه نظام را درداخل وخارج برده آیا این همان درخواست مقام رهبریست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
حرکات پوپولیستی یعنی توان حل مشکلات کشور را نداریم مجلس بی خاصیت فقط قالبیاف هر روز صبح همه را به صف می کنه بعد از جلو و راست نظام میگه بعد خبردار میدهد و یه حضورو غیاب تمام این مجلس مجلس بشو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
نه مجلس و نه دولت.در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اگر غذای فاسدی خوردی ومسموم شدی بعد از درمان میگویی دیگر غذا نمیخورم؟ یا غذای سالم را بااحتیاط بیشتر انتخاب میکنی؟
اتفاقا حتما در انتخابات شرکت میکنیم و حتما دولت انقلابی تشکیل خواهد شد تا نفوذیهای بی لیاقت وخائن افشا شوند هرچند خرابکاری این جماعت خائن تا چند ده سال اثرش خواهد بود.
تخریب ساختمانی که 40 سال ساخته شده خیلی ووگقت نمیخاد ولی بازی ان ساختمان چند ده سال وقت میخاد.
انتخاب درست. و عقلانی نه احساسی و تابع شبکه های اجتناعی تله گرام و این استا گرام جاسوسهای غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
یکی ما داریم داشت ازگشنگی می مرد رفت مجلس سه دوره دامادهمه ملیارددر وبنگاه ماشین خارجی وام دوروبری و..... یک این حقوق مفت می شناسه نه جوان مشت جوان بدبختی گول شغل می ده اینا شناسنامه مردا میارن براش رای میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
کاش سند این حرفهایی که زدی را میذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
همه جا خوب وبد هست.درسته بغصی ها همینطورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اول بیکاری رو حل کنید، شاغلی که مجرده مشکل خودشه ولی بیکاری که مجرده مشکل از شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
بیشتر شاغلا الان فقط سرکارن. کدوم درآمد؟ حقوق اداره کار یک چهارم خط فقره. الان شاغلم باشی با این دخل و خرجی که نمی خونه ازدواج نمیشه کرد. با سیصد درصد تورم و سی درصد افزایش حقوق روز به روز سفره ی مردم کوچیک تر شده. دربهترین حالتش بتونیم هزینه های خودمون رو تامین کنیم که اونم آخرش یه جاهاییش مثل مسکن محتاج خانواده ایم. هر وقت تونستن خودشونم با همین درآمدا زندگیشونو بگردونن بیان بگن چرا جوونا ازدواج نمیکنن وبعدم ادعا کنن عدالتی وجود داره تو این مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آهای مسولین محترم من زن می‌خوام لطفاً از پول بیت المال بهم پول بدین ازدواج کنم وگرنه گناه و معصیت منه جون اون دنیا گریبان گیرتون نه شغل دارم نه پول بفرموده حضرت محمد(ص) از پول بیت المال مقدمه ازدواج جوانان را فراهم کنید از ما گفتن بود دیگه خودتون میدونید اگر کاری برام کردین دعاتون میکنم و گرنه لعنت دنیا و آخرت منه جون نصیبتون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
بعد از اینکه هزینه ازدواجتو دادن چجوری میخوای زندگیتو بگردونی؟ مشکلت هزینه ی ازدواجه؟ یا مشکلت کار و درآمد کافی نداشتنه؟ وقتی هنوز نمی دونی مشکل چیه پس حلشم نمی تونی بکنی
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اینا که شما گفتید یک درصد مشکلات مردم و جامعه هم نیست اوضاع ویرانتر از حد تصور شماست 11 میلیون مجرد و 6 میلیون زن بیوه زن و مرد و اگر 3 درصد راغب به ازدواج دائم باشن من سه تا پسرشو دارم یکش به زور اونم داداد یه کارخونه دار رانت خوار شده که در دهه 60 رئیس اکوزش و پرورش یک استان بوده الان 4 تا کارخونه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خودت فهمیدی چی گفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
چی نوشتی دادا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
داداد چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ما فکر کردیم مجلس جدید به فکر محروما هست اما انگار به فکر همون ماه 200 میلیون و خودروی اقساطی خود نمایندگان هستند تا محروما واقعا این همه خدمت به مردم نزنید خجالت بکشید هیچ کاری برای مردم محروم انجام ندادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
هر وقت مثل مردم حقوق اداره کاری گرفتن، اونوقت درد مردم رو میفهمن. که اون روزم هیچ وقت نمیاد. پس به این جماعت امیدی نداشته باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دروغ دمارازروزگاردولت ومسعولان دراورده بازم میگن به چه شکل میخان 11ملیون زوج ازدواج کنند دروغ نگین خیلی ازرفتنه ترامپ نباشین بایدن باترامپ فرق نمیکند اموال ملت کجارفت کجاخرج کردین سزاتون باخداوند وتاریخ
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۹:۲۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ایران یک رئیس جمهور مثل ترامپ میخواد همین وبس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
درود بر ترامپ عزیز
Iran (Islamic Republic of)
فاضلی
۱۹:۱۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
وام ازدواج باید بلاعوض باشد و حداقل مبلغ آن ۵۰۰ میلیون تومان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خواب دیده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اون موقع اون 500 میلیون بی ارزش خواهد شد و خیلی از ازدواج ها سوری خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
این دوستمون درست میگه. اون موقع بسیاری از ازدواج ها سوری میشه. تا خودمون درست نشیم مملکتمونم درست نمیشه. با وام و این چیزا هم مشکلی حل نمیشه. جوون اگه کار و درآمد درست و حسابی داشته باشه دیگه هیچ نیازی به هیچ ارگانی نداره. وقتی درآمد و توان بازپرداخت اقساط نباشه وام گرفتن به تنهایی مشکل رو حل نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خدالعنت کنه اون کسایی که باعث مجردبودن من شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
کی بود می بود، من نبودم!؟؟ هی تقصیرهای بی کفایتی ونتیجه ی دشمنی تان با آمریکا را، سر همدیگه بندازید!؟!؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۹:۰۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
تحصن این نماینده مارو یاد کرونا گرفتن مسئولین میندازه
یک ساعته مبتلا شدن
دو ساعته بهبود یافتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
آی گفتی کاربر عزیز. یاد اون نماینده ی قم افتادم که با افتخار جلوی دوربین اومد گفت من هم کرونایی شدم انگار نه انگار. کرونا هم مال ما بدبخت بیچاره هاس نه این حضرات کاخ نشین
France
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اینا خودشون عامل مجردی فحشا دزدی اختلاس و..گرانی و ... اینا عاملان این وضعیتن. از اول انقلاب تا الآنم پست داشتن اگر مشکلی هست عاملانش خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
عجب مجلسی داریم درسته در این ۴۲سال از عجایب روزگار بودن ولی این مجلس انقلابی در نوع خودش بی نظیره هیچ کاری ازش برنمیاد طرحی هم که تصویب می کنن آقایان شورای نگهبان رد می کنن فقط پول ۴سال رفتن به مجلس را بگیرین و بروین شما را به ما خیری نیست واقعیته شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
شورای نگهبان وظیفه ای داره و باید وظیفه ش رو درست انجام بده
مجلس هم گرفتار شرایطی شده که اگر استیضاح کنه میگن دولت را بامشکل مواجه کرده اگر استیضاح نکنه میگن کاری نکرده!
خب چرا شما چنین دولتی را رای دادید؟ دیدید 4سال اولش هم کاری چندانی نکرد که بدرد بخورد از دولت یبلش پروژه های بود افتتاح کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
همین شورای نگهبان این دولت رو تحویل مردم داد چرا تاییدش کرد...برید سخنان روحانی رو ور شورای امنیت بخونید
Netherlands
یزدان
۱۸:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
من 36سالمه بیکار مجردم هیچ امیدی به زندگی اینده ندارم باکدام شغل درامد ازدواج بکنم خوشبحال مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
منم مثل شما ۳۶ساله هستم با مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی با چندین حکم قهرمانی در سطح کشور بیکارم ولی به این نتیجه رسیدم چوب خدا صدا ندارد حدود ۱۸ماه در هیئتهای ورزشی در استان اردبیل بصورت قراردادی کار کردیم زمین جارو زدیم ولی اکثر ورزشکاران را بیرون کردن بدون هیچ دلیلی آقای سردبیر محترم لطفا پیگیری کنین هرچند به این مسئولین دیگر امیدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اقای قطب ابادی تحصت مال کسیه که کاری ازش ساخته نیست و مجلس جای کاره نه تحصن اگه کاری ازت ساخته نیست برو بیرون تو سربار ولایتی نه سرباز او کمی تفکر کن چرا شایستگی کار نداری جای یک نیروی کاری را اشغال کرده ای استعفا بده اقا
Iran (Islamic Republic of)
محمد315
۱۸:۰۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
نه کار هست نه درآمد خوب با این وضعی هم که لیبرال ها درست کردن
به نظرتون میشه ازدواج کرد اونم ساده
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اقای زاکانی دائما دم ازمبارزه بافساد میزدی .حالامه رایمونو گرفتیو رفتی نجلس دست بعصا شدی.من کلی برای رای اوردن جنابعالی دین اینو اونو بگردن گرفتم .امید وارم مثل بعضی از رده بالائیها نباشی که بعد ازرای اوردن حتی خودشو ایرانی هم نمیدونه.چرا دیگه صدات نمیاد. زنده باد امثال قطب ابادی که الحق قطب ابادیه.چرا باید جانباز باهزاران بدبختی با 5 سرعائله با 5 تومن زندگی کنه درحالیکه خط فقرتون 10 تومنه.لعنت خدا برروحانی نجس العین واین شیه اسکاتلندی خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
گفتن....تحصن کردند...... حرف زدند ...آخرش هیچی.......
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۴۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مجلس به مشکلات ما اضافه نکنه
ما دیگه انتظاری نداریم ازشون .
راستی دستتون رو هم از جیب ما دربیارید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۴۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
هرچی از ترامپ بد بگید ، کم گفتید
ولی
ریس جمهور ما خوبه
اصلا ما خوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
فعلا که اکثر جوونها تو خرج خودشونم موندن.اوضاع اقتصادی کم خراب بود کرونا بدترش هم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
وقتی دولت و مجلس زحمت کشیده و مشکل بیکاری _ تورم - و مسکن مناسب برای جوانان رو حل کردند : حیف هست که جوانان ازدواج نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اقا به ولله دارم سی سال رو رد میکنم نه کار دارم نه سرمایه دارم نه امید به ازدواج با این گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
تشکیل اتاق فکر بدید که تموم مدیران از هر طیفی زیر نظر و پایش پاسخگو عملکردهاشون باشند برنامه های کلی ولی با فهم ساده در نظر بگیرید اما محکم. هیچ مدیری فقط با نظر و دید خودش مدیریت نکنه چون میشه امثالی مثل وزیر مسکن که عمده مشکلات را ایشون طرز فکر مدیرانی مثل اونها ایجاد میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین عزتی
۱۷:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
آقا چرا تیتر نا مربوط میزنید آخه
تو تیتر نوشتید در مورد ازدواج ۱۱ میلیون مجرد
ولی تو خبر ها اصلا از این تیتر خبری نیست!!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر

ذیل پنجمین میان تیتر خبر، آمده است:
او افزود: درد دیگر ما این است که امروز ۱۱ میلیون نفر از جمعیت کشور و بلکه بیشتر در سن ازدواج قرار دارند، اما متأسفانه قانون تسهیل ازدواج مصوب ۱۳۸۴ بر زمین مانده است...

از این بند از خبر در تیتر استفاده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم.
مجلس موفق باشد. مجلس بدرخشد عالی. شما جوانان مجلسی شادی ساز باشید. لایحه کاهش 115 درصدی قیمت خودرو و خانه و امکانات کمک می‌کند به حیات امت اسلامی.
Netherlands
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
من 39سالمه مجردم.دیگه عمری باقی نمانده که بخوام بفکرازدواج باشم باکدوم سرمایه وشغل.پسرهمسایه ما50سالشه مجرده وبرادرش 43سالشه مجرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
چرا مجلس پنچ ماه است یک قدم برای مردم بر نمی‌دارد چرا وزیر اقتصاد بانک مرکزی برکنار نمی کنند تا که سکوت تورم پنچاه درصد نابودی پول ملی کرانی ناحق ارز که خود بانک مرکزی ارز راه به قیمت سوداگران می‌فروشد به خاطر چه حرج مرج در تمام بازارها تا کجا باید گرانی ناحق به مردم تحمیل شود دولت در پیکربوجه ندارد آیا باید از جیب مردم در بیاورد مشکل سوی مدیران نه آمریکا این همه فساد در ارز سکه کالا داخلی است به داد مردم برسید نود درصد جامعه رفتن زیر فقر کاری کنید رودرباسی بس است مردم ری دادن به این مجلس که مشکل آنها حل شود مجلس سکوت کرده بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
میگن اگر برکنار کنه کابینه باید عوض شود واقعا وقت هست
انتخابات حواستون رو جمع کنید به دوتابعیتی ها رای ندید به غربگرا ها رای ندید به دولت انقلابی رای بدید بعد توقع کار داشته باشید به لباس و ظاهر ادمها هم نگاه نکنید از قرنها قبل منافق بوده در قران هم منافق ومشرک وکافر و مومن اسم اورده پس ربطی به زمان ما ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
چرا این قشر زحمت کش نماینده گان ملت رو به زحمت می اندازیداونا زیاد عادت به کارای سخت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۶:۴۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
کاش کسی کاری به شهربابک نداشت و همه ثروتش را درخودش نگه میداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اون وقت دیگه شهری باقی نمیموند که ثروتی داخلش مونده باشه..این حرفا تفکرات شبکه های اونوری هست که تو مغز مردم خام ما میکنن..هر زمان امریکا و ترکیه و غرب ثروتش و کیلومترها دور تر از کشورش نبرد...ما هم ثروتمون رو به کشورهای همسایه نمیبریم که از خودمون دفاع کنیم...یکم تفکرر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
خام شما هستی که به مردم توهین میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۱
۱۶:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ایناازلج میخان نسلمون پیربشه.این مجلس هم مثل مجلس قبل دربحث ازدواج جوانان هیچ کاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
بعد از چهل سال انقلاب پررررر شکوه هنوز وابسته به دلار و اتفاقات درون کاخ سفیدیم!!! یعنی تولید نهاده های دامی انقدر مشکله که باید وارد کنیم؟!!!! علوفه وارداتی؛کره ...وارداتی؛ دانه های روغنی...وارداتی؛ گندم....وارداتی؟! پس کشاورزامون چی میکارند؟! البته هرچی هم میکارند صادر میکنند! این وسط حق ما مردم ایران ضایع میشه..... گام دوم انقلاب رو با فقر و بدبختی برداشتیم؛ خدا خودش رحم کنه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
نه عزیزجان
دولت منتخبتون کار رو اینطور مدیریت کردند والا طی 8سال میشد خیلی کارهای خوب وماندگار کرد. یادتونه شعار دادید با...تا1400 این نتیجه اون شعارهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
32 سالمه مجردم شکر خدا یه خواستگارم ندارم، داداشام هرکدوم 36 و 30 سالشونه اونام مجردن یه بابای بیخیال بیکارم داریم ک سرکار نمیره خرج خونه رو ما میدیم اصلا فکر ازدواج بچه هاش نیست فقط میخوره میخوابه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۹:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اگر یک ماه شما خرج ندهید پدر مجبور میشود فکری بکند
تا الان هم به پشتوانه شما بیکار است
کمی اتحاد داشته باشید یک ماهه مشکل حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
ان شاءالله هر سه نفرتون خوش عاقبت و موفق باشید ولی هوای پدر رو داشته باشید. من پدرم از دست دادم میفهمم نعمت پدر جایگزین نداره و داغش چقدر سنگین هست.
الهی همه جوانها خوش عاقبت و موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
دهه پنجاه یک نفر کار میکرد هفت نفر میخوردن. الان یک نفر کار میکنه اندازه ی مخارج دونفر در نمیاد که بتونه بدون استرس و با خیال راحت ازدواج کنه. به قول خودتون 3 نفر تو یه خانواده دارین کار میکنین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
من که پدرم ۴ ساله با سرطان میجنگه هنوزم داره واسه بچه های بیکار و تحصیل کرده اش کار میکند.۴تا جوان بیکار بالای ۲۵.بقیه مونم کاره نصفه ونیمه.....
آخرین اخبار