موسوی عنوان کرد؛

تبعیض در کفن و دفن اموات هم تسری پیدا کرده است

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه اعلام شده است که کسانی که پارتی دارند در دارالرحمه دفن می‌شوند و سایرین در بهشت احمدی، گفت: تبعیض در کفن و دفن اموات هم تسری پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالرزاق موسوی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا، گفت: متاسفانه، کرونا شرایط خیلی سختی را برای ما رقم زده است و نشان داد، ما به شدت آسیب پذیر هستیم.

او افزود: در چنین وضعیتی باید از تلاش ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مجموعه بخش درمان و بهداشت استان و شهرمان شیراز و همه آنانی که در مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، تلاش و مجاهدت می‌کنند، حمایت، و صمیمانه تشکر کنیم.

موسوی ادامه داد: تصمیمات دولت و ستاد پیشگیری باید از حمایت و پشتیبانی جامعه علمی و درمانی کشور و افکار عمومی بهره‌مند باشد.

او اظهار کرد: گزارش تعداد متوفیان و افرادی که در همین شیراز به دلیل کرونا جانشان را از دست داده اند، به خوبی این را نشان می‌دهد که شرایط ما اصلا خوب نیست، ما همچنان معتقد هستیم دولت و نظام باید تصمیم جدی، همراه با پشتوانه کارشناسی و اجماع ملی در مبارزه با این بیماری بگیرند و همه امکانات کشور برای آن بکارگرفته شود.

موسوی بیان کرد: بایستی مسئولین استان دستور دهند با توجه به حجم متوفیان، شهرستان‌ها برای غسل به شهرستان مربوطه منتقل شوند؛ درست نیست، این جنازه‌ها روی زمین بمانند و خانواده‌های آنان، فشاری مضاعف را تحمل کنند.

رئیس شورای شهر شیراز گفت: به نظرمی رسد تبعیض، تار و پود جامعه ما و همه ما را دچار مشکل کرده است و به کفن و دفن اموات هم تسری پیدا کرده است! خانواده‌ی یکی از متوفیان با بنده تماس گرفته است و اصرار دارد که چرا میت آن‌ها نباید در دارالرحمه دفن شود. پی گیری کردم موضوع چیست؟ می‌گویند کسانی که پارتی داشته باشند در دارالرحمه دفن می‌شوند و بقیه در بهشت احمدی! به خدا قسم این درست نیست، هر کسی می‌خواهد پشت این باشد. این زیبنده این نظام نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار