کلنگ زنی ۳ باب آموزشگاه خیر ساز در شیراز /بهره برداری ۶۰ طرح خیرساز در فارس

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز از کلنگ زنی ۳ باب آموزشگاه خیرساز در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز پرنیان رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز در آیین کلنگ زنی آموزشگاه خیرساز در استان فارس اظهار کرد: با همت خیرین مدرسه ساز ما امروز شاهد کلنگ زنی ۳ باب آموزشگاه در سطح مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ هستیم، که این طرح در مدت یک سال و نیم به بهره برداری خواهد رسید.

او همچنین با بیان اینکه زمین‌هایی که امروز کلنگ زنی می‌شوند آموزشگاه‌های فرسوده بوده که حکم تخریب داشتند، اضافه کرد: همه این آموزشگاه‌های فرسوده بوسیله آموزش و پرورش تخریب و با همت خیرین به مرحله ساخت و ساز می‌رسند.

 بهروز پرنیان گفت: همچنین محله ابیوردی توسط یکی از خیرین که خارج از کشور است در غیاب او کلنگ زنی می‌شود، که فاز یک ۱۲ کلاسه است و با امکانات روز و همه آنچه که دانش آموزان برای گذراندن دوران تحصیل شان در یک مدرسه مناسب نیاز دارند، افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: مدرسه دوم در خیابان سمیه، که تخریبی بوده و در یک پروژه ۱۶ کلاسه با همت خیر دیگر و همچنین مدرسه سوم در منطقه جوادیه پروژه ۹ کلاسه دوره اول ساخته خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز ادامه داد: همچنین امکان استفاده دانش آموزان با ساخت این آموزشگاه‌ها فراهم خواهد شد.

سرافراز موصلی مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان فارس در آیین کلنگ زنی آموزشگاه خیر ساز در فارس با اشاره به سه پروژه آموزشی گفت: این سه پروژه در قالب ۳۶ کلاس درس در شهر شیراز بخصوص در نقاطی که بیشترین کمبود فضای آموزشی وجود داشت، کلنگ زده خواهد شد.

او با بیان اینکه این پروژه‌ها ظرف یک سال و نیم آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: خیرین اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان را به این پروژه‌ها اختصاص داده اند، که کلنگ زنی این ۳ پروژه به همت خیرین انجام شد.

موصلی ادامه داد: به طور کلی در سطح استان فارس ۱۸۰ پروژه فعال ۱۰۰ درصد خیرساز و یا در قالب مشارکت با دولت در حال اجرا است، که از این تعداد ۶۰ پروژه به بهره برداری می‌رسد و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار