تامین تبلت و ملزومات تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند دشت آزادگان و هویزه

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلت و ملزومات تحصیلی برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد حوزه انتخابیه تامین و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت ۲۶ آبان ماه سالروز شکست حصر سوسنگرد به نشست مشترک با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اشاره کرد و گفت: تامین تبلت و اقلام تحصیلی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان‌های حوزه انتخابیه تصویب شد.

او در ادامه به تامین بسته‌های حمایتی برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مسکن برای خانوار‌های تحت پوشش این نهاد به صورت مشارکتی و با همکاری قرارگاه‌های جهادی، کمیته امداد و مسکن و شهرسازی خریداری می‌شود.

ساعدی یکی از دغدغه‌های مددجویان را مشکل تامین هزینه‌های سنگین درمان و تهیه دارو‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در این نشست مصوب شد هزینه‌های کمکی برای امور درمانی مددجویان کمیته امداد تامین شود تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

حامی مددجویان بهزیستی هستیم

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نشست با رئیس سازمان بهزیستی کل کشور اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی، افزایش قیمت‌ها و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد جامعه به ویژه مددجویان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این نشست مقرر شد بسته‌های حمایتی برای اهدا به مددجویان تامین شود، همچنین تهیه تبلت و اقلام تحصیلی برای دانش اموزان مددجویان بهزیستی، تامین کمک هزینه درمانی موردی و اعطای جهیزیه به زوج‌های جوان که در سال ۹۷ و بعد از آن ازدواج کرده اند، در دستورکار قرار گرفت.

ساعدی اظهار داشت: اعطای کمک هزینه موردی به مددجویان بهزیستی ساکن در شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه و روستا‌های تابعه آن و تجهیز مرکز توانبخشی در دشت آزادگان نیز از دیگر مصوبه‌های نشست با رئیس سازمان بهزیستی کشور بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.