ژاپن و تایلند میزبان مسابقات جهانی بدمینتون معلولان

کشور‌های ژاپن و تایلند میزبان ۲ دوره آینده مسابقات بدمینتون معلولان جهان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی رای گیری شورای فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) کشور‌های ژاپن و تایلند به ترتیب میزبان مسابقات جهانی بدمینتون معلولان ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ خواهند بود.

این شورا تصمیم گرفت میزبانی سال ۲۰۲۱ را به فدراسیون پارا بدمینتون ژاپن اعطا کند، پیشنهاد این کشور بر پیشنهاد فدراسیون بدمینتون پرو غلبه کرد.

اتحادیه بدمینتون تایلند نیز در رقابت با فدراسیون بدمینتون کانادا برای میزبانی مسابقات سال ۲۰۲۳ پیروز شد.

در بیانیه BWF آمده است: " به دنبال ارائه پیشنهاد‌ها در روز دوشنبه، یک فرآیند کامل برای ارزیابی پیشنهاد‌ها بر اساس معیار‌ها انجام شد و شورای BWF قبل از تصمیم گیری درباره شایستگی هر یک از پیشنهاد‌ها به طور کامل بحث و بررسی کرد. "

"واضح بود که همه پیشنهادات به نفع ورزشکاران پارابدمینتون و پیشرفت بیشتر بدمینتون معلولان در سطح جهانی است.

"با این حال، شورای BWF تشخیص داد که ژاپن و تایلند بهترین و پایدارترین چارچوب را برای ارائه بالاترین استاندارد مسابقات ارائه می‌دهند. "

BWF همچنین از فدراسیون بدمینتون کانادا و پرو برای ارائه برنامه هایشان تشکر کرد و گفت هر ۲ کشور همچنان مقصد مهمی برای رویداد‌های آینده هستند.

ژاپن قرار است سیزدهمین دوره مسابقاتی را برگزار کند که اولین بار در سال ۱۹۹۸ در آمرسفوت هلند برگزار شد.
آخرین بار بازل سوئیس در سال ۲۰۱۹ میزبان مسابقات بدمینتون معلولان جهان بود، در حالی که در دوره قبل‌تر کره جنوبی برای دومین بار سال ۲۰۱۷ در اولسان میزبان این رقابت‌ها بود.

ژاپن قبلاً هرگز میزبان مسابقات جهانی پارا بدمینتون نبوده است، در حالی که تایلند پس از مسابقات ۲۰۰۷ در بانکوک، برای دومین بار میزبان این تورنمنت خواهد بود.

قرار است بدمینتون معلولان برای اولین بار در بازی‌های تابستانی توکیو ۲۰۲۰ وارد رقابت‌های پارالمپیک شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار