فرود ناگهانی هواپیما مسافربری بر روی یک خرس و توله‌اش

فرود ناگهانی یک هواپیما در ایالت آلاسکا باعث مرگ یک خرس به همراه توله‌اش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالت آلاسکا در آمریکا شاهد یک حادثه هوانوردی غم‌انگیز بود. هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۷۰۰ هنگام فرود به خرس‌های قهوه‌ای برخورد کرد و منجر به مرگ یکی از آن‌‌ها و خرابی هواپیما شد. این حادثه  در فرودگاه یاکوتات در آلاسکا رخ داد اما هیچ یک از مسافران هواپیمای Alaska Airlines آسیب ندیدند. سخنگوی اداره حمل و نقل آلاسکا گفت که هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ یک خرس ماده قهوه‌ای را کشته است، اما توله او که همراهش بود آسیبی ندید.

سقوط هواپیما

پس از آنکه برج کنترل اجازه فرود به هواپیما را داد، خلبان از عبور خرس قهوه‌ای ماده و توله‌اش متعجب شد و نتوانست جلوی این حادثه را بگیرد و با آن‌ها برخورد کرد. شرکت هواپیمایی آلاسکا در بیانیه‌ای گفت: قسمت جلوی هواپیما به خرس‌ها برخورد نکرده اما خلبان از سمت چپ  زیر هواپیما احساس ضربه کرده است.  این حمله به موتور چپ هواپیما آسیب رساند و هواپیما را در یاکوتات نگهداشت.

سقوط هواپیما

شرکت هواپیمایی آلاسکا درباره این حادثه توضیح داد: "تکنسین‌های نگهداری ما در حال کار برای تعمیر هواپیما هستند که دو روز به طول خواهد کشید. هواپیما‌های ما در آلاسکا قبلا هنگام فرود با حیوانات دیگر در منطقه مانند گوزن، غاز‌ها و گیاه چنبره برخورد کرده بودند اما هرگز با خرس برخورد نکرده است".

بنا به شواهدی که توسط شبکه Russia Today منتشر شده است، هواپیما  به آرامی در حال حرکت بود که با چیزی برخورد کرد، کارگران و مسافران از ترس فرار کردند. خلبان گفت که پس از عملیات فرود، دیگر نمی‌توان هواپیما را متوقف کرد.

سقوط هواپیما


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۸:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۹
خیلی ناراحت کننده بود... باز اینا غیر عمدی و ناخواسته باعث مرگ خرس شدن، انسان های شیطان صفت زیادی هستن که از روی عمد خرس ها رو آزار میدن و میکشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
وای خدا چه دردی کشیده خرص بیچاره..بیچاره ترازش بچه ای که بایدبدون مادربزرگ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
بیچاره خرس
سقوط هواپیما خیلی وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
خرس چشش زعیف بوده خلبان کور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
این یک تصادف بود .
ولی تو کشور ما و در کشورهای دیگر آدم نماهایی داریم که به عمد توله و خرس را آتش می زنند و قهقهه مستانه سر می دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
عجب فرودگاه بي در پيكري
آخرین اخبار