در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف محموله پارچه‌های چادری درشهرضا/ دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات موتورسیکلت در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله پارچه‌های چادری درشهرضا

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی "شهرضا" حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه مشخص شد، بار خودرو پارچه چادری خارجی است.
 
توقیف محموله پارچه‌های چادری درشهرضا/ دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات موتورسیکلت در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: براساس استعلام‌های صورت گرفته از سامانه گمرکی کشور مشخص شد، مدارک ارائه شده از سوی راننده فاقد اعتبار بوده و بار خودروی وی نیز قاچاق است.

سرهنگ هاشمی فر، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: برابر دستور مقام قضائی خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات موتورسیکلت در اصفهان

سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت قطعات موتورسیکلت در در سطح شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت اعتراف کرد.

وی افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از عموم مردم خواست، برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
 

پلمب انباری با ۵۰۰ میلیون ریال مواد غذایی احتکار شده

سرهنگ یوسف بهرام پوراظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان تیران و کرون مطلع شدند مقدار زیادی مواد غذایی در یک انبار احتکار شده که بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۲ تن و ۵۲ کیلو قند، یک تن و ۱۵۰ کیلو شکر، ۵۷۱ لیتر روغن خوراکی و ۷۶۰ کیلو برنج احتکار شده کشف شد که مالک مدارک قانونی را ارائه نداد.

سرهنگ بهرام پور با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ارزاق عمومی مردم را برای سود بیشتر خود احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کلاهبرداری اینترنتی در قالب مشارکت در کسب وکار

سرهنگ"غلامرضا براتی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: شاکی مدعی بود در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه پیشنهاد مشارکت در کسب و کار الکترونیکی مواجه شده و با فردمورد نظر تماس برقرار می‌کند که از او مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تقاضا می‌کند.

سرهنگ براتی ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می‌کند.

او بیان داشت:ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی توصیه کرد:شهروندان به‌هیچ‌عنوان رمز دوم خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به‌صورت دوره‌ای رمز اول و دوم کارت‌بانکی خود را تغییر دهند و حتماً sms بانک خود را فعال و در صورت انجام تراکنش‌های ناشناس از حساب سریعاً رمز اول و دوم کارت‌بانکی خود را تغییر دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار