رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: گزارش وقوع آتش سوزی در تراس واحد مسکونی در منطقه زیتون کارمندی بین زیتون و زمزم در ساعت ۱۵ و ۲۹ دقیقه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش را مهار و از سرایت حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری کردند، افزود: نشت گاز از علمک در منطقه کمپلو، شیخ بهای جنوبی، خیابان رامین در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه گزارش شد که با سرعت عمل آتش نشانان نشتی رفع و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آمد.

قنبری بیان کرد: اتصال برق در طبقه سوم رستوران در منطقه پادادشهر در ساعت ۲۰ و ۱۱ دقیقه منجر به آتش سوزی شد و آتش نشانان به محض ورود با دود غلیظی در ساختمان مواجه شده که با قطع برق و گاز ساختمان و استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان موفق به مهار حریق شدند و دود ناشی از حریق را با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به واژگونی خودروی تیبا در ساعت ۲۱ و ۵۶ دقیقه در مسیر زرگان جنب مسجد امام حسین (ع) به علت بی احتیاطی راننده اشاره کرد و اظهار داشت: این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر، خودروی مذکور را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن انتقال دادند.

او به نشت گاز خودروی پراید ساعت ۲۲ و ۵۱ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان فاطمی بین زهره و زاویه اشاره و تصریح کرد: نشت گاز که به علت فرسودگی سیستم گاز LPG خودرو رخ داده بود، با تلاش آتش نشانان و بدون اتلاف وقت برطرف و از وقوع حریق و حادثه احتمالی جلوگیری شد.

قنبری در پایان به عملیات نجات محبوس شده‌های اماکن در مناطق کوی ملت خیابان کارون، زیتون کارمندی خیابان هدایت، نادری خیابان ادهم، سی متری خیابان مسلم، یوسفی خیابان نجاریان رخ داده بود اشاره و گفت: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۷ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.