دوئل شاگردان سیمئونه و کومان در حساس‌ترین تقابل هفته دهم لالیگا

حساس‌ترین بازی هفته دهم لالیگا، امشب میان تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساس‌ترین بازی هفته دهم لالیگا، امشب در مادرید، میان تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد.  

از ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم، ۵ پیروزی سهم بارسلونا بوده، ۴ بازی مساوی شده و تنها یک بازی با برتری شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسیده است.  

هر ۲ تیم در فصل جاری، ۷ بازی انجام داده اند، اما اتلتیکو مادرید با کسب ۱۷ امتیاز و ایستادن در رده سوم عملکردی به مراتب بهتر از بارسلونا داشته که با ۱۱ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.  

برخلاف بارسلونا که در فصل جاری متحمل ۲ شکست شده، اتلتیکو مادرید تنها تیم بدون باخت فصل جاری لالیگا است و مادریدی‌ها امیدوارند امشب در ورزشگاه خانگی خود روند خوبشان را ادامه دهند و ۳ امتیاز ارزشمند بازی مقابل بارسلونا را کسب کنند.  

بارسلونا برای این دیدار رونالد آرائوخو، سرخیو بوسکتس، آنسو فاتی و ساموئل اومتیتی را در اختیار ندارد و در طرف مقابل هم لوکاس توریرا، شیمه ورسالیکو، هکتور هررا و لوئیس سوارز هم غایبان اتلتیکو مادرید هستند. سرشناس‌ترین غایب این بازی سوارز است که پیش از فصل جدید از جمع کاتالان‌ها جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست، اما مثبت شدن تست کرونای مهاجم اروگوئه‌ای، امکان تقابل او با تیم سابقش را منتفی کرد تا از جذابیت‌های این دیدار تا حدودی کاسته شود.

بارسلونا پس از ناکامی در ال کلاسیکو و شکست سنگین ۳ بر یک برابر رئال مادرید، بار دیگر به روز‌های خوبش بازگشته و برابر تیم‌های یوونتوس، رئال بتیس و دینامو کیف به پیروزی رسیده است. اتلتیکو مادرید هم دوران خوبی را سپری می‌کند و از ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی به دست آورده است.


بیشتر بخوانید: 


در غیاب لوئیس سوارز، ژائو فلیکس و مارکوس یورنته در کنار آنخل کوریا امید‌های گلزنی اتلتیکو مادرید هستند. چشم‌های هواداران بارسلونا نیز به ساق‌های توانمند لیونل مسی دوخته شده است تا باز هم روی حرکات انفرادی و تاثیرگذار او تیمشان بتواند سربلند از این بازی خارج از خانه بیرون بیاید.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.