نقدعلی در نطق میان‌دستور:

اصناف را تعطیل کردیم، اما بانک‌ها از جریمه دیرکردشان چشم‌پوشی نمی‌کنند

نماینده خمینی‌شهر گفت: از تصمیم‌های غیر کارشناسی در دولت گله می‌کنم؛ بسیاری از اصناف را تعطیل کردیم در حالیکه بانک‌ها از یک روز جریمه دیرکردشان چشم‌پوشی نمی‌کنند.

اصناف را تعطیل کردیم، اما بانک‌ها از جریمه دیرکردشان چشم‌پوشی نمی‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور صحن علنی امروز با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مصداق این آیه شریفه‌ای است که خدای متعال آن را در کنار ذات مقدس خودش می‌آورد.

او ادامه داد: از ریاست مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه تشکر می‌کنم که نگذاشتند این ایام برخی مجلس را به تعطیلی بکشانند و مجلس را سرپا نگه داشتند تا با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی امروز دور هم جمع شویم و به تصویب قانون و انجام وظیفه بپردازیم.

حجت الاسلام نقدعلی با تشکر از کسانی که در عرصه بهداشت و درمان این روزها زحمت می‌کشند، بیان کرد: این افراد با بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و مردانه در میدان بهداشت و دفاع از سلامت انجام وظیفه می‌کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: از تصمیم‌های غیر کارشناسی در دولت گله می‌کنم؛ بسیاری از اصناف را تعطیل کردیم در حالیکه بانک‌ها از یک روز جریمه دیرکردشان چشم‌پوشی نمی‌کنند. چک‌ها به بانک‌ها می‌رود و این دغدغه آفرین است یا آرامش‌زا؟ ساعات حمل و نقل را کم می‌کنیم به خیال اینکه تراکم جمعیت و فاصله اجتماعی اصلاح شود، حال آنکه موجب تراکم بیشتر جمعیت شده است.

او افزود: کارمندان را به دورکاری وا می‌داریم، در حالیکه این موضوع موجب تراکم بیشتر ارباب رجوع شده است. هیچ یک از نمایندگان در ستاد ملی کرونا عضو نیستند و برخی از این تصمیم‌ها مانند منع آمدوشد به نص قانون اساسی باید به دست مجلس تصویب شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی با یادآوری اینکه به نیازهای معنوی توجه نشده است، تصریح کرد: امروز با چه توجیهی جلوی مسجد و معنویت گرفته می‌شود؟ درحالیکه مقام معظم رهبری فرمودند کارشناسان استاد کرونا باید به نیازهای معنوی مردم توجه کنند. «سنگ بسته‌اند و سگان رها کرده‌اند!» بیماری غوغا می‌کند و ما راه‌های آرامش معنوی را بر مردم بسته‌ایم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس اظهار کرد: به طب سنتی بها داده نشده است؛ افرادی ۲۰ سال بر عرصه مدیریت بهداشتی و درمانی کشور تکیه زده‌اند و جنایت بزرگ عقیم سازی و نسل‌کشی زنان ما را رقم زده‌اند؛ مجلس با طرح جمعیت و تعالی خانواده جلوی این جنایت را می‌گیرد.

او گفت: پس از چندین سال که مقام معظم رهبری دستور دادند، جلوی کنترل جمعیت گرفته شده است. امروز پس از دو ماه وزیر بهداشت دستور داده موضوع عقیم سازی برداشته شود و باز هم معاونی که خود در این قضایا بوده، باید پاسخگو باشد. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت تا کنون ۴۰ شکایت از این معاونت شده است و طلبکارانه استعفا می‌دهد.

حجت الاسلام نقدعلی تأکید کرد: مجلس جلوی فساد مردانه ایستاده است. از آن زن بندرعباسی که با او به شکل نابخردانه برخورد می‌شود تا کشت و صنعت مغان و از خرید کم بهای تضمینی گندم و غیره که ورق را برگرداند و اقدام‌های مناسب انجام داده است است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس بیان کرد: مجلس برای حمایت معیشتی مردم قانون تصویب می‌کند، اما دولت به شورای نگهبان نامه می‌نویسد که ردیف بودجه‌ای و اعتبار برای تأمین این کالابرگ الکترونیکی وجود ندارد. پس از آنکه مجلس با کارشناسی مجدد محل بودجه را تعیین می‌کند، دولت پیش از ابلاغ بلافاصله همان طرح را در قالب لایحه  ابلاغ می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
امان از لقمه حرام!امام حسین روز عاشورا خطاب به مسلمینی که به جنگش آمده بودن فرمود که شکمهایتان از لقمه های حرام پر شده که فریاد یاری خواستن مرا نمیشنوید.
آخرین اخبار