موسی نژاد گفت: نوگرایی در شیوه‌ی خدمت رسانی به نیازمندان متناسب با شرایط امروزی جامعه باید از اولویت‌های مدیران کمیته امداد باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در نشست شورای مدیران امداد استان ایلام و در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره آمار و بودجه اداره کل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری به دنبال داشته است شرایطی به وجود آمده که خدمت رسانی به شیوه‌های گذشته را دشوار کرده است.

او افزود: به همین خاطر مدیران امداد این استان باید از طریق نوگرایی در خدمت رسانی، راهکار‌های ارائه خدمت رسانی به نیازمندان به شیوه‌ی غیر حضوری را در اولویت قرار دهند و در کمیته امداد نیز بستر این کار به خوبی فراهم است.

مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: بیماری کرونا اگرچه مشکلاتی را در زمینه خدمت رسانی به مردم ایجاد کرده است، اما ضرورت تغییر در شیوه‌های خدمت رسانی و استفاده حداکثری از روش‌های غیرحضوری و الکترونیک در ارائه خدمت را به ما گوشزد کرده است. به همین خاطر مدیران امداد باید اشراف و آگاهی کاملی از فضا‌های مجازی و الکترونیک داشته باشند.

موسی نژاد ادامه داد: خوشبختانه کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در این زمینه پیشرو بوده و در تغییر چهارچوب‌های اداری و شیوه‌های خدمت رسانی از دستگاه‌های انعطاف پذیر است.

در ادامه این نشست با تجلیل از خدمات چند ساله یاور شجاعی مهر در اداره برنامه و بودجه امداد استان که به کسوت بازنشستگی نائل شده است، شکراله رضایی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.