مهم‌ترین حوادث امروز ۳ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۳ آذر ن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف یک تُن و ۱۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان

سردار" محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در راستای مبارزه همه جانبه و قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و ممانعت از آلوده کردن جامعه به دست این گونه افراد، عملیات یک روزه تحت عنوان نصر ۸۴ در فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس چند روز انجام اقدامات هوشمندانه و کار اطلاعاتی ویژه به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل و رصد هوشمندانه به ۳ دستگاه خودروی سواری که از مرز‌های شرقی کشور به سمت استان‌های مرکزی کشور در حرکت بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند که در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد حامل محموله‌ای از مواد افیونی هستند.
 
کشف یک تُن و ۱۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان/ دستگیری سارقان مسلح گوشی تلفن همراه، کمتر از یک ساعت


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات یک تُن و ۱۰ کیلو انواع مواد افیونی کشف که ۹۹۶ کیلو آن تریاک و ۱۳ کیلو آن نیز شیشه است.

سردار میرحیدری، در ادامه از دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: با هوشمندی و اقدام به موقع ماموران این افراد در عملی کردن نقشه‌های خود ناکام شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: همزمان با اجرای این عملیات طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و پاک سازی نقاط آلوده استان نیز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شد که در این طرح نیز ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر و ۱۴۵ معتاد متجاهر دستگیر و ۲۰ دستگاه خودروی متعلق به این افراد توقیف شد.
 

دستگیری سارقان مسلح گوشی تلفن همراه، کمتر از یک ساعت

سرهنگ"حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه چند جوان موتور سوار با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه آنان کردند موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات رصد هوشمندانه مجرمان موفق شدند در کمتر از یک ساعت مخفیگاه یکی از سارقان را در یکی از مناطق شهرستان اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان با تهدید سلاح سرد اعتراف کرد که در این خصوص همدستان وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر که پس از شناسایی آن‌ها توسط مال باختگان به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با هشدار به مجرمان و برهم زنندگان امنیت جامعه گفت: ماموران پلیس به عنوان حافظان مال، جان و ناموس مردم همیشه در صحنه حضور دارند و سینه خود را سپر مردم می‌کنند و اجازه نا امنی و شرارت را به عده‌ای فرصت طلب و شرور نخواهند داد.
 

کشف برنج خارجی قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی، بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی ارزاق عمومی در انباری واقع در یکی از نقاط شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۲ تُن برنج خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق به این مکان منتقل شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه ارزش برنج‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۴۰۰ هزار ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: انبار مذکور با دستور مقام قضائی پلمب ویک فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا است از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو و فرصت طلب موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت برخورد سریع با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

 

توقیف کوله‌های حشیشی در نائین

سروان سید روح الله فاطمی اظهار داشت: ماموران نیرو‌های رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و رصد جاده خاکی پشت ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" شهرستان نائین به ۲ نفر که با کوله‌هایی بر پشت خود در حال دور زدن این ایستگاه بودند مشکوک و به آن‌ها دستور ایست می‌دهند.

او افزود: ماموران در این عملیات طی بازرسی از کوله‌های همراه این افراد، ۲۶ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش را کشف کردند.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی گفت: ماموران این یگان به صورت هوشمندانه تمامی راه‌های فرعی و بیابانی استان را زیر نظر داشته و اجازه عرض اندام به مجرمان و قاچاقچیان را نمی‌دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.