استاندار اردبیل:

اهالی استان در اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی همکاری مناسبی دارند

استاندار اردبیل با اشاره به آغاز اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی در استان، همکاری اهالی استان را در اجرای این طرح مطلوب دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا در پارس آباد گفت: طرح  سردار سلیمانی با هدف مدیریت ویروس کرونا به شیوه محله و خانواده  محور جهت قطع انتقال زنجیره بیماری کرونا در استان شروع شده و در حال اجرا است.

او افزود:  این طرح با محوریت سپاه و بسیجیان  و همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا بوده که با تمام توان در راستای تحقق اهداف طرح تلاش می کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در شهرستان پارس آباد نیز همگام با اردبیل این طرح در حال اجرا بوده و بسیجیان با  مراجعه به درب منازل  پرسشنامه ها را  پر کرده و  وضعیت شهر و خانواده‌ها را گردآوری می کنند. 

بهنام جو گفت: تا کنون از  ۱۴ هزار نفر در این شهرستان در قالب این طرح  پرسش شده و نزدیک به ۱۵۰ نفر مشکوک به کرونا و  ۳۸ نفر هم به عنوان پرخطر شناسایی شده اند.

او انجام آزمایش برای تایید وجود بیماری را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: در صورت محرز شدن بیماری فرد مورد نظر ۱۴ روز باید در منزل و یا نقاهتگاه های مشخص شده قرنطینه شود.

استاندار اردبیل همچنین  با  اشاره به اجرای طرح محدودیت هوشمند رفت و آمدها  گفت: در قالب این طرح نیز ورود و خروج خودرو از شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع بوده ، ولی در صورت خروج فرد به دلایل معالجه و یا ماموریت کاری به شرط ارائه مدارک آزاد است.

او افزود: همچنین تردد خودرو ها در داخل شهرها  بعد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد با هدف جلوگیری از برگزاری میهمانی های خانوادگی ممنوع است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.