چهار بنای تاریخی ماکو از طریق مزایده واگذار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از واگذاری چهار بنای تاریخی ماکو از طریق مزایده دو مرحله‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به واگذاری چهار بنای تاریخی ماکو از طریق مزایده   اظهار کرد: این بنا‌ها عبارت از عمارت کلاه‌فرهنگی، دارایی، ساختمان شیر و خورشید و ساختمان بانک ملی هستند.

او افزود: این مزایده به صورت سرمایه‌گذاری در مرمت، احیاء و نگهداری و واگذاری حق استفاده و بهره‌برداری انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد:علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از تاریخ نشر آگهی، اسناد مزایده را از دبیرخانه  کمیسیون مزایده  صندوق احیاء به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیاء به شماره تلفن ۱۷- ۳۳۹۹۲۰۱۶-۰۲۱ یا پایگاه اینترنتی صندوق احیاء و یا پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات دریافت کرده و حداکثر تا ساعت ۱۶ روز  دوشنبه مورخ ۱۷/۹/۹۹ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکت ها به دبیرخانه اقدام کرده و رسید دریافت کنند.

تاریخ گشایش پاکت (الف) و (ب) روز سه شنبه مورخ ۱۸/۹/۹۹ راس ساعت ۸ صبح

تاریخ گشایش پاکت (ج) روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۹/۹۹ راس ساعت ۸ صبح در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده ی نهایی اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.chre.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.