بیاتلو: ماشین سازی و استقلال ۲ تیم ریشه دار فوتبال ایران هستند/ حریف، از نظر فردی قدرتمند است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، در نشست خبری پیش از بازی حساس تیمش مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: به نظر من کل بازی‌های لیگ سخت هستند و حکم بازی فینال را دارند. فوتبال نسبت به گذشته فرق کرده و بازی‌ها بسیار غیر قابل پیش بینی هستند. بالا رفتن کیفیت زمین ها، بیشتر شدن تنوع تاکتیک ها، بالا رفتن سرعت بازی‌ها و به روزتر شدن مربیان کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست.

کاری به بازی گذشته استقلال نداریم

او افزود: در بیست دوره گذشته لیگ برتر و چه در جام آزادگان، استقلال همیشه مدعی بوده و نفرات خوبی داشته است. شناخت خوبی از استقلال داریم و کاری به بازی گذشته شان نداریم. تیم ما هم کلا دگرگون شده است. بیست بازیکن را از دست داده ایم و از نو ساختن تیم مان زمانبر است. فوتبال پروسه سخت و زمانبری است و ما سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. مطمئن هستم که تیمی که ساخته ایم آینده درخشانی خواهد داشت، چه از نظر تیمی و چه از نظر انفرادی.

بیاتلو در پاسخ به سوالی که در خصوص انتقاد گل محمدی از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی بود گفت: ما هیچ اطلاعی از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی نداریم. شاید این هفته چمن بهتر شده باشد و من نظری در این خصوص ندارم و این نظر آقای گل محمدی بوده است.

اگر بازی با حضور تماشاگر بود به نفع تیم جوان ما بود

او ادامه داد: به نظر من فوتبال همیشه با تماشاگران زیباست. اگر بازی با حضور تماشاگر بود به نفع تیم جوان ما بود. به خاطر این شیوع این بیماری متاسفانه تماشاگران نیستند و اگر بودند خیلی خوب بود. شاید یکسری مسائل داوری مربیان را آزرده باشد. یکسری مربیان جوان هم مثل من هستند که فشاری زیادی رویشان است و انتظارات از آن‌ها بالاست. نسل مربیان عوض شده و این مربیان باید پاسخگوی انتظارات و هواداران باشند. فکر می‌کنم لیگ جلوتر برود و کیفیت داوری‌ها که عمدی نیست بهتر شود، این مشکلات حل می‌شود. عمده مشکل اول همان فشاری است که روی مربیان جوان است.

ماشین سازی و استقلال دو تیم ریشه دار فوتبال ایران هستند

بیاتلو در ادامه بیان کرد: از نظر فردی استقلال تیم قدرتمندی است و تقریبا در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارد. مدافعان و هافبک‌های این تیم بسیار خوب هستند. البته در مقطع فعلی اندکی وارد حاشیه شده اند. آینده این تیم را با وجود بازیکنان و آقای فکری روشن می‌بینیم. ما هم تلاش مان را می‌کنیم. شک نکنید که بازی خوبی را از بازیکنانمان خواهید دید. امیدوارم که فردا بازی خوبی انجام دهیم و تقدیمش کنیم به هواداران قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان. ماشین سازی و استقلال دو تیم ریشه دار فوتبال ایران هستند و بدون تملق همه ما عاشق ماشین هستیم و نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید

  • پیمان بابایی به بازی با استقلال می‌رسد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.