سرقت خودرو در تهران و کشف آن در ماهان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف یک دستگاه خودروی سایپای سرقت شده از استان تهران و دستگیری دو سارق در عملیات ماموران انتظامی بخش ماهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش ماهان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سایپا در حاشیه شهر مشکوک شدند.

او افزود: با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که طی چند روز گذشته از استان تهران به سرقت رفته است که ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را توقیف و ۲ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ فداء تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس لب به اعتراف گشودند و به سرقت خودرو از استان تهران و انتقال آن به استان‌های شرقی کشور معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکیدکرد: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار