درخشش عضو ارشد کانون خوزستان در جشنواره سراسری شعر بسیج کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از درخشش عضو ارشد کانون استان در نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج «راز‌های ارغوانی» در بخش شاعران نوجوان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: حسین بازپور عضو ارشد کانون پرورش فکری استان در نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج «راز‌های ارغوانی» در بخش شاعران نوجوان، به‌عنوان رویش ادبی بسیج معرفی شد.

او افزود: اثر شعر این عضو ارشد کانون در این دوره از همایش از سوی هیئت‌داوران به‌عنوان اثر منتخب معرفی و از این شاعر خوزستانی تجلیل بعمل آمد.

کیانی اظهار داشت: بازپور از ۴ سال پیش تاکنون به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شده است و در حال حاضر زیر نظر محدثه الماسی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در انجمن ادبی صبا کانون اهواز فعالیت دارد.

در نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج «راز‌های ارغوانی»، از ۲۱ اثر برتر در هفت محور موضوعی و ۸ برگزیده بخش شعر نوجوان تقدیر و تجلیل به عمل آمده است و بر اساس دبیرخانه این جشنواره آثار برتر این رویداد ادبی در ۵ مجلد به چاپ خواهد رسید. ‍ در این جشنواره بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه آن ارسال شد که در مرحله نخست توسط هیأت انتخاب استانی متشکل از شاعران برجسته هر استان آثار داوری و انتخاب و به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شدند و بعد از داوری در مرحله استانی نیز، داوران کشوری از میان این آثار برگزیده ۲۱ اثر را انتخاب و معرفی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.